03.01.2025 / 12:16
StoryEditor

Rusza rewitalizacja Hali Targowej w Gdańsku. Kupcy Dominikańscy wreszcie sfinalizowali sprzedaż obiektu

Tak ma się prezentować główna, gastronomiczna cześć Hali Targowej Gdańsku po rewitalizacji obiektu, która ma kosztować spółkę Apsys 141 mln zł (fot. materiały prasowe)

Grupa Apsys podpisała finalną umowę kupna Hali Targowej w Gdańsku od Kupców Dominikańskich. Przekazanie nieruchomości nastąpiło 2 stycznia. Nowy inwestor rozpoczyna proces rewitalizacji obiektu. Ile będzie ona kosztowała i czym się zakończy?

Rewitalizacja Hali Targowej w Gdańsku ma potrwać półtora roku i kosztować 141 mln zł. Po jej zakończeniu obiekt stanie się centrum gastronomicznym z bogatą ofertą kultur...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.01.2025 / 11:26
StoryEditor
Retail pod presją. Jak napięcia międzynarodowe i nowe regulacje wpływają na branżę handlu?
Retail pod presją. Jak napięcia międzynarodowe i nowe regulacje wpływają na branżę handlu? (fot. Shutterstock)

Przedsiębiorcy z sektora handlu detalicznego mierzą się z wyzwaniami związanymi zarówno z niestabilnością geopolityczną, jak i nadchodzącymi zmianami legislacyjnymi. Rok 2025 przynosi konieczność przystosowania się do nowych regulacji, takich jak system kaucyjny i Krajowy System e-Faktur (KSeF), co wymaga znacznych inwestycji. Dodatkowo, napięcia międzynarodowe oraz ryzyko wojny celnej z USA utrudniają planowanie strategiczne.

Według raportu RetailTech 2024, napięcia międzynarodowe stanowią poważną przeszkodę dla sektora handlu. 35 proc. ankietowanych przedsiębiorców wskazuje je jako kluczowe wyzwanie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.01.2025 / 16:07
StoryEditor
Lidl wprowadza pistacjową czekoladę z Dubaju do sprzedaży w polskich sklepach! Cena za tabliczkę przyprawia o zawrót głowy
Dubajska czekolada pistacjowa (fot. Shutterstock)

Pistacjowa czekolada Dubai, która zdobyła popularność na całym świecie, właśnie zadebiutowała w Polsce na półkach sklepów sieci Lidl. Ile zapłacimy za kultową tabliczkę czekolady?

Dubajska czekolada pistacjowa stała się prawdziwym przebojem nie tylko w kuchniach, ale także w mediach społecznościowych. Lidl umożliwia polskim konsumentom poznanie jednego z ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. luty 2025 05:54