26.10.2023 / 16:48
StoryEditor

Carrefour zawiązuje "koalicję", by zwiększyć sprzedaż produktów roślinnych. Do sojuszu dołączyły m.in. Danone i Unilever

Alexandre Bompard, prezes i dyrektor generalny Grupy Carrefour (fot. materiały prasowe)
Sieć Carrefour poinformowała o wejściu w "koalicję" z siedmioma producentami i dystrybutorami alternatywnych produktów pochodzenia roślinnego. Ten ruch ma pomóc francuskiemu operatorowi w realizacji ambitnego celu, jakim jest zwiększenie sprzedaży produktów roślinnych aż o 65 proc. między 2022 a 2026 rokiem.

Firmy, które zobowiązały się wesprzeć Carrefoura w tych działaniach - i dołączyły do wspomnianego sojuszu - to: Danone, Unilever, Bel, Andros, Bonduelle, Nutrition & Sa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.12.2024 / 16:45
StoryEditor
Mateusz Morawiecki porównuje ceny w dyskontach Netto w Polsce i Niemczech. Były premier przekonuje, że w Berlinie jest taniej
Na zdj. Mateusz Morawiecki na spotkaniu w Centrum Zakupowym Jan w Brzeszczach/zdjęcie ilustracyjne (fot.Twitter.com/premierRP)

Były premier Mateusz Morawiecki opublikował w serwisie X - czyli na dawnym Twitterze - grafikę, na której porównane zostały ceny w sklepach sieci Netto w Polsce i Niemczech. Polityk Prawa i Sprawiedliwości zaprezentował koszyk ośmiu produktów. Jakich? I gdzie było taniej?

Mateusz Morawiecki porównał ceny oleju (1 litr), majonezu (500 ml), jajek (10 sztuk), bananów (1kg), chipsów, czekoladek Kinder, masła i pomidorów (0,5 kg). W siedmiu przyp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.12.2024 / 10:23
StoryEditor
Właściciel Netto chce mocniej zaznaczyć swoją obecność w kanale convenience. Firma stworzyła nowy szyld specjalnie dla mniejszych sklepów
Føtex City to nowy koncept sklepów convenience stworzony przez właściciela sieci Netto (fot. LinkedIn)

Duńska Salling Group – właściciel dyskontów Netto, ale też supermarketów Føtex zmienia strategie w odniesieniu do drugiej z tych sieci. Føtex chce się mocno skupiać na sprzedaży produktów convenience. Dlatego stworzył nowy koncept sklepów.

– W związku z naszą nową strategią, planowanymi nowymi otwarciami i dużym skupieniem na produktach convenience – potrzebujemy wyraźniejszego rozróżnienia między naszymi koncepta...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. grudzień 2024 00:40