11.08.2023 / 09:10
StoryEditor

Carrefour robi konkurencję pizzeriom. Sieć testuje w Polsce nowy koncept gastronomiczny. Jak wyglądają plany jego rozwoju?

<p>Bistro Pizza w Carrefourze w Galerii Wileńskiej w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>

Bistro Pizza w Carrefourze w Galerii Wileńskiej w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl
<p>Bistro Pizza w Carrefourze w Galerii Wileńskiej w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>

Bistro Pizza w Carrefourze w Galerii Wileńskiej w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl
<p>Bistro Pizza w Carrefourze w Galerii Wileńskiej w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>

Bistro Pizza w Carrefourze w Galerii Wileńskiej w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl
<p>Bistro Pizza w Carrefourze w Galerii Wileńskiej w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>

Bistro Pizza w Carrefourze w Galerii Wileńskiej w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl
<p>Bistro Pizza w Carrefourze w Galerii Wileńskiej w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>
<p>Bistro Pizza w Carrefourze w Galerii Wileńskiej w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>
<p>Bistro Pizza w Carrefourze w Galerii Wileńskiej w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>
<p>Bistro Pizza w Carrefourze w Galerii Wileńskiej w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>
Pizza z Carrefoura? Czemu nie. Jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl, francuski operator rozpoczął właśnie testy w Polsce nowego konceptu o nazwie Bistro Pizza.

Bistro Pizza to rozwinięcie konceptu Smacznie, w którym Carrefour oferuje klientom szeroki wybór produktów pierwszej potrzeby oraz jedzenia na wynos, bez konieczności wcho...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.11.2024 / 20:31
StoryEditor
Dino Polska pokazuje wyniki finansowe. Sieć supermarketów chwali się wzrostem sprzedaży LfL wyższym od inflacji cen żywności
Market sieci Dino w Dłutowie, źródło: Archiwum Wiadomości Handlowych (fot. Konrad Kaszuba)

Grupa Dino raportuje wzrost sprzedaży w pierwszych trzech kwartałach 2024 r. o 13,5 proc. rdr., a w trzecim kwartale o 10,6 proc. Zyski nieznacznie rosną, ale marża EBITDA spada ze względu na wyższą dynamikę wzrostu kosztów sprzedaży i marketingu od dynamiki wzrostu przychodów.

Rosną przychody, ale i koszty

W III kwartale 2024 r. przychody Grupy Dino wyniosły 7 607,4 mln PLN i były o 732,1 mln PLN, czyli o 10,6 proc. wyższe niż w III kw. 2023 r. Równ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.11.2024 / 12:02
StoryEditor
Gary Topp, AliExpress: Polski konsument jest otwarty na nowe pomysły
Gary Topp, European Commercial Director AliExpress (fot. mat. prasowe)

- AliExpress jest na rynku od dłuższego czasu. Mamy bardzo silną bazę konsumentów zarówno w Polsce, jak i na innych rynkach. To okazja dla sprzedawców, aby ich biznes w Polsce rósł - mówi w rozmowie z naszym portalem Gary Topp, dyrektor handlowy na Europę w AliExpress.

Jaka jest pańska perspektywa dla polskiego rynku e-commerce? 

Polska to bardzo ciekawy rynek. Konsumenci są tu otwarci na nowe pomysły, nowe platformy oraz chcą próbować nowy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. listopad 2024 04:22