09.09.2024 / 15:05
StoryEditor

Zalando odświeża strategię marki

W nowej kampanii Zalando występuje m.in. aktor Willem Dafoe (fot. mat. pras.)

Zalando ogłosiło zmiany w strategii pozycjonowania, mające na celu umocnienie pozycji firmy na rynku e-commerce w segmencie mody i lifestyle’u. Nowe podejście opiera się na badaniach rynkowych i obejmuje zaktualizowaną identyfikację wizualną.

W ramach odświeżonej strategii Zalando zaprezentowało kampanię "W co mam się ubrać?" na sezon jesień-zima 2024. Jej kluczowym elementem jest nowa tożsamość wizualna, obejmująca ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.11.2024 / 09:02
StoryEditor
Właściciel sklepu internetowego Coolshop z ponad 1 mld zł przychodu. Firma ma śmiałe plany względem Polski
Skandynawski Coolshop zadebiutował w Polsce w październiku (fot. mat. pras.)

Cool Group, właściciel m.in. sklepu Coolshop, który w minionym miesiącu rozpoczął działalność w Polsce, chwali się najnowszymi wynikami. Grupa odnotowała przychoód na poziomie ponad 1 mld zł i zysk netto rzędu 26,6 mln zł (po przeliczeniu ze szwedzkich koron na polskie złote). Zysk brutto wzrósł o 30 proc. m.in. dzięki obrotowi nieruchomościami.

Kapitał własny urósł o 25 proc. przekraczając wartość 400 mln zł. Zarazem grupa dwukrotnie zwiększyła inwestycje w nieruchomości, powierzchnię magazynową i sprzęt (do poziomu 63...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.10.2024 / 17:42
StoryEditor
Fatalne wyniki roczne Neonetu. Sieć elektromarketów nad przepaścią
Sklep sieci elektromarketów Neonet (fot. Shutterstock)

Znajdująca się w restrukturyzacji spółka Neonet ma coraz większe problemy. Zanotowała gigantyczną stratę finansową, a biegły rewident odmówił podpisania sprawozdania rocznego.

Sieć elektromarketów problemy ma już od dłuższego czasu, a niemal rok temu postanowieniem sądu wobec spółki otwarte zostało  postępowanie sanacyjne, które chroni ją przed wierzy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. listopad 2024 07:58