13.07.2024 / 11:00
StoryEditor

Żabka rośnie w kanale cyfrowym. Firma zdradza plany dotyczące Jush, Dietly i innych projektów

Pojazd dostarczający zakupy z Delio, widziany na warszawskim Wilanowie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Aż 1,5 mld zł wyniosła sumaryczna wartość transakcji klientów we wszystkich projektach cyfrowych Żabki w 2023 r. - pochwaliła się firma. Na tyle firma oszacowała wskaźnik GMV (gross merchandise value), często używany przez firmy prowadzące sprzedaż online lub w niej pośredniczące.

Podana przez Żabkę suma uwzględnia wszystkie transakcje w takich kanałach, jak q-commerce‘owy Jush i internetowy supermarket Delio, ale nie tylko. Grupa Żabka jest bowiem ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.11.2024 / 18:21
StoryEditor
Duża sieć handlowa zakazuje noszenia słuchawek pracownikom. O co chodzi? Czy Lidl i pozostałe firmy zrobią to samo?
Tesco zakazuje noszenia słuchawek pracownikom (fot. Shutterstock)

W odpowiedzi na spadające wskaźniki satysfakcji klientów, sieć supermarketów Tesco zdecydowała o wprowadzeniu zakazu noszenia słuchawek przez pracowników na sali sprzedaży. Zmiana w polityce uniformowej została wdrożona, by poprawić kontakt między klientami a personelem, co ma pozytywnie wpłynąć na jakość obsługi klienta.

Dotychczas zakaz noszenia słuchawek był częścią przepisów BHP, jednak od niedawna reguluje go aktualna polityka dotycząca stroju służbowego. Według Tesco, decyzja ta jest kluczo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.11.2024 / 11:44
StoryEditor
Jak KiK odpowiada na rosnące potrzeby klientów? Nowy koncept Dynamics 2.0 i ekspansja sieci
Jak KiK odpowiada na rosnące potrzeby klientów? Nowy koncept Dynamics 2.0 i ekspansja sieci (fot. Weronika Wojtal)

W ciągu ostatnich kilku lat polski rynek handlu detalicznego znacząco się zmienił, a marki takie jak KiK szybko reagują na zmieniające się oczekiwania konsumentów. Wprowadzając nowy koncept Dynamics 2.0 oraz inwestując w infrastrukturę dystrybucyjną oraz otwierając kolejne sklepy, sieć KiK nie tylko rozszerza swoje portfolio, ale także zmienia sposób, w jaki klienci doświadczają zakupów w sklepach stacjonarnych. Jak te inicjatywy wpływają na rozwój sieci w Polsce?

KiK pół roku temu wdrożył nowy koncept aranżacyjny Dynamics 2.0, który został stworzony z myślą o lepszym dostosowaniu przestrzeni sklepowej do potrzeb klientów. - Zmodernizowan...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. listopad 2024 07:37