20.09.2024 / 09:10
StoryEditor

Wydatki na marketing obciążyły wyniki Answear.com

Sklep stacjonarny Answear.com w Warszawie (Answear.com)

Przychody Answear.com w pierwszym półroczu 2024 roku wyniosły 632 mln zł, o 14 proc. więcej niż w tym samym okresie 2023 roku. Spółka odnotowała stratę netto w wysokości 16,90 mln zł wobec zysku wynoszącego 24,25 mln zł rok temu.

Answear.com tłumaczy, że największy wpływ na rentowność w pierwszym półroczu br. miało istotne zwiększenie budżetu marketingowego do poziomu 141,0 mln zł. W tym samym okresie ub...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.09.2024 / 11:37
StoryEditor
Leroy Merlin ofiarą fałszywych oskarżeń o podnoszenie cen z powodu powodzi? Firma wydała oświadczenie i zapowiada kroki prawne
Na zdj. sklep sieci Leroy Merlin/zdjęcie ilustracyjne (fot. Longfin Media/Shutterstock)

Leroy Merlin wydało oświadczenie, w którym "zaprzecza fałszywym doniesieniom" z social mediów o podniesieniu cen worków na piasek w sklepach. Sieć handlowa zapewnia, że ceny pozostają takie same "od kilku miesięcy" i "nie zostały zmienione z powodu sytuacji kryzysowej".

Wcześniej w serwisach społecznościowych pojawiły się oskarżenia, że Leroy Merlin podniosło ceny worków na piasek z 4 zł do 7,5 zł. Ta pierwsza cena, jak twierdzili intern...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.09.2024 / 12:40
StoryEditor
W Polsce marnujemy miliony ton żywności rocznie. Gang Produkciaków Biedronki chce pomóc w rozwiązaniu problemu
Gang Produkciaków w sklepie Biedronka (wiadomoscihandlowe.pl/MG)

Według danych Banków Żywności z 2023 roku, w Polsce marnuje się około 4,8 mln ton żywności rocznie. Konsumenci mają odpowiadać za 60 proc. całości wyrzucanego jedzenia. Biedronka chce pomóc w rozwiązaniu tego problemu z pomocą swoich najnowszych maskotek, czyli Gangu Produkciaków.

Jak informuje Biedronka, w Polsce każdego roku do kosza trafia niemalże 1/3 wyprodukowanych artykułów żywnościowych. Dane ukazujące skalę marnowania żywności w krajach rozwinięt...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. wrzesień 2024 07:33