19.05.2024 / 20:14
StoryEditor

Właściciel 7 sklepów internetowych pracuje nad nową marką własną z branży FMCG

odkrywcyzabawek.pl
Spółka z rynku e-commerce E-Shopping Group wypracowała w I kwartale 2024 r. blisko 0,8 mln zł przychodów netto ze sprzedaży. Aktualnie firma pracuje nad nową marką własną z branży FMCG, której uruchomienie planowane jest jeszcze w tym roku. Spółka równolegle rozgląda się za nowym rynkiem zbytu, nie wyklucza także akwizycji.

- Od momentu rozpoczęcia działalności w e-commerce konsekwentnie zwiększamy nasze aktywa i przychody ze sprzedaży, co świetnie potwierdzają wyniki za I kwartał. W raportowanym okresie udało nam się zwielokrotnić rdr sprzedaż netto, z czego jestem bardzo zadowolony - mówi Maciej Nowak, prezes zarządu E-shopping Group SA.

I dodaje: - Nasz model biznesowy jest wyjątkowo prosty, elastyczny i nisko kosztowy dla sprzedawcy. To właśnie to w połączeniu z racjonalnym podejściem do działań operacyjnych i utrzymywaniem wysokiego poziomu obsługi klienta pozwala nam tak szybko realizować postawione sobie cele.

- Nie zwalaniamy jednak tempa I chcemy dalej focusować się na dynamicznym wzroście przychodów, osiągając sprzedaż z około 30 proc. marżą. Liczymy, że już pod koniec tego roku uda nam się uzyskać oczekiwaną rentowność. – mówi Maciej Nowak.

Kapitał własny spółki na dn. 31 marca 2024 r. wynosił ponad 0,6 mln zł.

E-shopping z marką własną FMCG

Wdrożenie elastycznego i efektywnego kosztowo modelu sprzedaży dropshipping, na bazie którego spółka prowadzi aktualnie 7 dobrze prosperujących sklepów internetowych, przekłada się na solidną sprzedaż spółki.

-Efektywnie wykorzystujemy potencjał synergii naszych kilku e-sklepów reprezentujących różne branże. Dzięki temu możemy skutecznie dzielić koszty marketingu i generować ruch na naszych platformach. W tym roku bardzo mocno stawiamy na zabawki, kosmetyki, suplementy oraz akcesoria dom&ogród. Pracujemy równolegle nad własnymi brandami z tych kategorii oraz prowadzimy zaawansowane rozmowy na temat współpracy z obszaru elektroniki użytkowej. Nie wykluczamy również akwizycji i rozglądamy się za ciekawymi brandami, które mogłyby zwiększyć skalę naszego biznesu – mówi prezes zarządu E-shopping Group SA.

Pierwszą markę własną spółki był uruchomiony w ubiegłym roku brand optyczny – Bentivolio. Obecnie firma pracuje nad koncepcją kolejnych marek własnych. Jedną z nich ma być marka pochodząca z branży FMCG, której uruchomienie planowane jest jeszcze w tym roku.

Oferta spółki obecnie dostępna jest także na zagranicznych platformach sprzedażowych – w Czechach i Słowacji, a niebawem ma się pojawić także na rynku rumuńskim oraz na Bliskim Wschodzie.

Jak działa E-Shopping Group?

E-Shopping Group to spółka notowana na rynku NewConnect, która dynamicznie rozwija się w obszarze e-commerce, prowadząc 7 sklepów internetowych w elastycznym, niskokosztowym i łatwym do wdrożenia modelu sprzedaży dropshipping.

Obecnie firma koncentruje się na zwiększaniu wartości koszyka zakupów i konsekwentnym wzroście przychodów ze sprzedaży, uzyskiwanych z działalności e-sklepów: Strefadomiogrod.pl, Narzedziowysklep.com.pl, OgrodCentrum.pl, Samezdrowe.pl, Kingofbeauty.pl, Odkrywcyzabawek.pl i Przemyslowahurtownia.pl oraz wprowadzonej niedawno na rynek pierwszej marki własnej – Bentivolio.

Celem spółki jest stworzenie rozpoznawalnego, multibrandowego huba, działającego w obszarze sprzedaży internetowej w Polsce oraz zagranicą, m.in. w USA, Niemczech, Wielkiej Brytanii oraz na Bliskim Wschodzie. W 2024 r. E-Shopping Group planuje wprowadzić nowy marketplace przeznaczony dla osób stawiających pierwsze kroki na rynku e-commerce.

10.02.2025 / 11:07
StoryEditor
Unilever poszukuje sposobów na plastik. Testował… dostawy w kanistrach pod drzwi
Refilomat Unilevera (fot. Unilever)

Unilever prowadzi pilotażowe projekty na całym świecie, poszukując sposobów na ograniczenie zużycia pierwotnego plastiku i walkę z problemem plastikowych saszetek. Firma chce, aby do 2035 roku wszystkie opakowania elastycznych nadawało się do recyklingu lub ponownego użycia. Niektóre dotychczas sprawdzone rozwiązania były nietypowe.

Od 2018 roku firma zrealizowała ponad 50 pilotażowych projektów dotyczących ponownego napełniania i ponownego użycia opakowań na całym świecie. Jak podkreśla sama firma, zebrane...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.02.2025 / 15:33
StoryEditor
Biedronka z 31. milionami opakowań z obiegu zamkniętego. Szuka nowych partnerów
W 2024 roku na półkach Biedronki znalazło się ponad 31 milionów kartonów zbiorczych pochodzących z obiegu zamkniętego (fot. mat.pras.)

Rok 2024 był przełomowy dla sieci Biedronka w zakresie zamykania obiegu opakowań z tektury. Dzięki działaniom na tym polu oraz współpracy z partnerami biznesowymi, sieć odnotowała 15 proc. mniejszą emisję CO2 oraz 30 proc. redukcję zużycia wody w procesie produkcji opakowań.

Jak wygląda zamknięty obieg opakowań z tektury w sieci Biedronka? Kartony trafiające z produktami na półki sklepowe są segregowane i zgniatane w sklepach przez specjalne belown...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. luty 2025 21:12