08.06.2021 / 20:42
StoryEditor

Twisto wydłużyło termin płatności za zakupy do 30 dni

Zakupy online (fot. materiały prasowe)
Twisto, fintech oferujący płatności odroczone w sklepach internetowych i stacjonarnych, wydłużył czas na zapłatę za zakupy online dla niezarejestrowanych klientów do 30 dni. Dokładnie tyle czasu na uregulowanie należności bez dodatkowych kosztów, będą mieli kupujący, którzy wybiorą Twisto jako metodę płatności na stronie sklepu partnerskiego Twisto. Dotychczas było to 21 dni, wydłużony okres na zapłatę obowiązuje od 7 czerwca 2021 r.

– Wydłużenie terminu zapłaty za zakupy do 30 dni zbiega się w czasie z wdrożeniem Twisto w kolejnych 15 tysiącach sklepów internetowych. Tym samym nasi niezarejestrowani klienci...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.04.2025 / 16:37
StoryEditor
Ile można zarobić w Biedronce w wakacje? Sprawdziliśmy ofertę dla studentów
Ile można zarobić w Biedronce w wakacje? (fot. materiały własne)

Biedronka po raz kolejny wystartowała z programem "Owocne wakacje", który ma przyciągnąć młodych ludzi do pracy latem. Na chętnych czekają sklepy i biura w całej Polsce oraz uproszczony proces rekrutacji. Czy to się naprawdę opłaca?

Letnia edycja programu "Owocne wakacje" to propozycja dla studentów i absolwentów, którzy chcą połączyć wakacyjny czas z rozwojem zawodowym. Biedronka otwiera przed nimi drzwi d...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.04.2025 / 20:05
StoryEditor
Trend NoLo napędza rynek piwa w Polsce i zmienia konsumentów. Czy "zerówki" przejmą rynek? Co na to browary?
Piwo bezalkoholowe szansą dla kategorii (Shutterstock)

Segment piw bezalkoholowych (NoLo) osiągnął w 2024 r. wartość 1,72 mld zł, co oznacza, że mają one 7,5 proc. udział w całym rynku piwowarskim. Jaka jest przyszłość rynku piwa i czy "zerówki" zdominują wzrost rynku w przyszłości?

Jak wynika z raportu "Zerówki zmieniają rynek piwa", przygotowanego przez Browary Polskie przez ostatnią dekadę rynek piw 0,0% urósł dziesięciokrotnie wolumenowo, osiągając blis...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28. kwiecień 2025 23:15