26.12.2020 / 16:23
StoryEditor

Zaufanie konsumentów napędza dynamikę w internetowym handlu żywnością [BADANIE]

Jednym z wyraźnych rezultatów zmian w zachowaniu konsumentów podczas miesięcy z pandemią COVID-19 w tym roku było wzmocnienie kanału online w zakupach spożywczych. Ograniczania wprowadzane przez rządy spowodowały wzrost popytu wśród dotychczas kupujących w tym kanale, ale także przyciągnęły nowych kupujących online. Kupujący zachowali swoje rodzące się nawyki  - wynika z analizy firmy Nielsen.

Wyniki globalnego badania rynku e-commerce wskazują, że 30 proc. ankietowanych kupujących twierdzi, że w tym roku rozpoczęło swoją przygodę z handlem elektronicznym, a pozosta...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.12.2024 / 13:50
StoryEditor
Kumulacja w handlu! Jakie kategorie napędzały sprzedaż w sklepach małoformatowych? [NAJNOWSZE DANE]
(fot. Shutterstock)

Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w listopadzie 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 mkw. była o 4,5 proc. wyższa niż rok wcześniej, ale liczba transakcji spadła o niemal 6 proc. w porównaniu z październikiem 2023 r.

Według ekspertów CMR najlepszy pod kątem obrotów był tydzień tuż po długim weekendzie z piątkowym dniem Wszystkich Świętych, kończący się kolejnym przedłużonym weekendem (z poni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.12.2024 / 13:57
StoryEditor
Amerykański sen spełnia się w Dino. Marcin Jędraszak zaczynał za kasą w markecie Dino, a teraz będzie zarządzał firmą
Marcin Jędraszak, obecny dyrektor działu sprzedaży w sieci Dino, a kiedyś kasjer w jednym z marketów, został powołany na członka zarządu społki Dino Polska (fot Wiadomoscihandlowe.pl/kk)

Rada nadzorcza Dino Polska podjęła uchwałę o powołaniu na członka zarządu spółki Marcina Jędraszaka. Obecny dyrektor działu sprzedaży, a na początku zwykły kasjer w markecie Dino, obejmie nową funkcję 1 stycznia 2025 r.

Marcin Jędraszak ma 42 lata, a z Dino Polska jest zawodowo związany od 20. Zaczynał w 2004 r. na stanowisku magazynier/kasjer.

Od sklepu, przez magazyn i administrację do d...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 13:29