20.05.2019 / 12:24
StoryEditor

Zalando z nową strategią. Firma chce mieć w ofercie każdy produkt

(fot. materiały prasowe)
Firma Zalando poinformowała, że przyjęła nową strategię biznesową. Zgodnie z deklaracjami, główne założenie nowej strategii dotyczy aspiracji do zostania europejskim "starting point for fashion". Jak tłumaczy Zalando, chodzi o to, by mieć w ofercie "każdy poszukiwany przez konsumenta produkt na rynku".

- Naszą grupą docelową są osoby szeroko zainteresowane modą. W związku z tym, chcemy oferować wszechstronny asortyment i jak najlepiej inspirować naszych klientów. Naszym nadrzę...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 78% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.07.2024 / 09:00
StoryEditor
Oto najnowocześniejszy Rossmann w Polsce. Zobacz, jak wygląda po remodelingu [GALERIA]
Nowy koncept Rossmanna w galerii Westfield Mokotów
Nowy koncept Rossmanna w galerii Westfield Mokotówfot. wiadomoscihandlowe.pl
Nowy koncept Rossmanna w galerii Westfield Mokotów
Nowy koncept Rossmanna w galerii Westfield Mokotówfot. wiadomoscihandlowe.pl
Nowy koncept Rossmanna w galerii Westfield Mokotów
Nowy koncept Rossmanna w galerii Westfield Mokotówfot. wiadomoscihandlowe.pl
Nowy koncept Rossmanna w galerii Westfield Mokotów
Nowy koncept Rossmanna w galerii Westfield Mokotówfot. wiadomoscihandlowe.pl
Nowy koncept Rossmanna w galerii Westfield Mokotów
Nowy koncept Rossmanna w galerii Westfield Mokotów
Nowy koncept Rossmanna w galerii Westfield Mokotów
Nowy koncept Rossmanna w galerii Westfield Mokotów
Rossmann uruchomił po gruntownym remodelingu sklep w stołecznej galerii Westfield Mokotów. Klientów przyciąga nie tylko nowym wystrojem i produktami.

W nowym koncepcie widać aranżację z wykorzystaniem drewna, co ma dodawać wystrojowi więcej naturalności. Zaprojektowano również długi regał ze zdrową żywnością, opatrzony szylde...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.06.2024 / 16:37
StoryEditor
Szef LVMH kupuje udziały w konkurencji. Zainwestował w producenta biżuterii i zegarków
Bernard Arnault, prezes LVMH (fot. Fot. Pl.m.wikipedia.org)
Bernard Arnault, miliarder, właściciel francuskiego giganta luksusowego LVMH, inwestuje właśnie w mniejszą, konkurencyjną firmę Richemont. W planach ma też inne przejęcia.

O sprawie pisze portal retaildetail.eu. Co ważne, Arnault osobiście przejmuje udziały w Richemont, a nie dzieje się to za pośrednictwem LVMH, choć pierwotnie właśnie w ten sposó...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. lipiec 2024 01:27