14.04.2020 / 08:13
StoryEditor

Zakupy z MediaMarkt będzie można odebrać w Żabce, na Orlenie i w placówkach Poczty Polskiej

MediaMarkt na terenie hipermarketu Carrefour w Łodzi, ul. Szparagowa (fot. Konrad Kaszuba)
Sieć elektromarketów MediaMarkt ogłosiła, że produkty zamówione online można odbierać w 20 tys. punktów stacjonarnych. Zlokalizowane są w trzech dużych sieciach detalicznych oraz w placówkach pocztowych.

– Na osiedlu, po drodze do domu, podczas tankowania – zakupy w MediaMarkt od teraz stają się wygodniejsze niż kiedykolwiek wcześniej – zachwala w mediach społecznościowych Paweł...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 64% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.03.2025 / 14:47
StoryEditor
Prezes UOKiK nałożył kary za zmowę cenową. Sieci elektromarketów zapowiadają odwołanie od tej decyzji do sądu
Tomasz Chróstny, prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)

W środę UOKiK poinformował o nałożeniu łącznie ponad 66 mln zł kary na właścicieli sklepów RTV Euro AGD, Media Markt i Media Expert oraz na firmę Jura Poland za zmowę cenową. Dwie sieci już oświadczyły, że nie zgadzają z tą decyzją i będą bronić swoich racji na drodze sądowej. Pozostałe podmioty jeszcze nie zabrały głosu.

"W związku z komunikatem Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów dotyczącym stwierdzenia istnienia praktyki ograniczającej konkurencję, polegającej na zawarciu porozumienia ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.03.2025 / 10:29
StoryEditor
Jak kupują kobiety? Badanie pokazuje inne spojrzenie płci pięknej na zakupy
Kobiety deklarują, że kupują bardziej rozważnien iż mężczyźni (fot. Shutterstock)

W najnowszym badaniu dotyczącym polskiego rynku AliExpress pokazuje, że kobiety są bardziej racjonalnymi konsumentkami, niż sugerują to utarte stereotypy. Tylko 15 proc. Polek uważa się za impulsywne kupujące, podczas gdy aż 82 proc. podchodzi do zakupów w sposób strategiczny. A może to tylko deklaracje?

AliExpress w badaniu z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet twierdzi, że dane przeczą powszechnemu przekonaniu o rozrzutności kobiet i podkreślają rosnącą tendencję do świadomy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. marzec 2025 10:29