18.10.2020 / 11:41
StoryEditor

YouTube zamierza wejść w e-commerce, testuje nowy koncept. Google zagrozi Amazonowi?

Płatności mobilne Android Pay od firmy Google w ponad 800 sklepach Carrefour (materiały prasowe, Carrefour)
Jak poinformował Bloomberg, Google testuje właśnie wykorzystanie YouTube‘a jako katalogu produktów i swego rodzaju platformy handlowej, która miałaby konkurować nawet z Amazonem. W filmach pojawią się linki do konkretnych produktów, które kupić będzie można bezpośrednio na platformie YouTube.

Widzowie, którym spodobają się konkretne produkty, które widzą na ekranie, będą mogli je kupić bezpośrednio na YouTubie. W ten sposób platforma chce rzucić wyzwanie Amazonowi, t...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 80% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.11.2024 / 09:59
StoryEditor
Kaufland wprowadza markę własną z produktami spożywczymi dla sportowców
Marka K-Concept+ Sports wychodzi naprzeciw określonym potrzebom żywienia sportowców. fot. mat.pras. Kaufland

K-Concept+ Sports to nowa marka produktów żywieniowch Kauflandu, przeznaczona dla osób uprawiających sport i dbających o sprawność fizyczną. Klienci znajdą tam szeroką gamę produktów - od batonów proteinowych i energetycznych po koktajle.

Dzięki nowej marce własnej K-Concept+ Sports Kaufland wychodzi naprzeciw określonym potrzebom żywienia sportowców. Do sprzedaży trafi szeroka gama produktów, m.in. batony prot...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.11.2024 / 17:39
StoryEditor
Biedronka, Dino, Żabka, Eurocash, Lidl Polska i właściciel Stokrotki pną się w górę w rankingu największych firm w regionie Europy Centralnej i Wschodniej!
Biedronka znalazła się na 4 miejscu w regionie CEE w rankignu firm, przygotowanym przez Coface (fot. Magda Wygralak/shutterstock)

Tegoroczna edycja rankingu Coface Top 500 CEE pokazuje firmy wiodące w regionie, wyjątkowo dobrze radzące sobie w obecnym trudnym otoczeniu gospodarczym. W pierwszej setce znalazły się również firmy handlowe, obecne na polskim rynku, m.in. Biedronka, Dino, Żabka czy Lidl Polska

Najnowsza edycja rankingu Coface CEE Top 500, podsumowująca wyniki firm za 2023 rok, odzwierciedla dynamiczne i trudne warunki gospodarcze dla największych przedsiębiorstw w reg...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. listopad 2024 10:54