10.04.2013 / 20:32
StoryEditor

Na ekspansji dyskontów najbardziej tracą sklepy średniej wielkości

()
Wszyscy wiedzą, że najszybciej udziały w handlu detalicznym zwiększają dyskonty. Jednak, wbrew pozorom, w ostatnich latach format ten rósł bardziej kosztem średnich niż małych sklepów spożywczych. W pogoń za dyskontami ruszyły supermarkety.

W 2006 roku tzw. nowoczesny handel miał niespełna 43­‑proc. udział w polskim detalu FMCG. Do hiper­‑ i supermarketów należało wtedy po około 15 proc. rynku, zaś do dyskontów tyl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.01.2025 / 08:45
StoryEditor
Studenac bez IPO i tak zamierza zrealizować swoje cele. Środki zostały zabezpieczone
Sklep sieci Studenac (fot. Marko Lopac)

Mimo że tegoroczny debiut giełdowy chorwackiej sieci Studenac nie doszedł do skutku, kierownictwo sieci należącej do Enterprise Investors twierdzi, że nie powstrzyma to planów rozwojowych sieci.

Jak zwraca uwagę portal esmmagazine.com. IPO miało przynieść dodatkowe 80 mln euro na wsparcie dalszego rozwoju Studenaca poprzez rozbudowę sieci sklepów, pozyskiwanie dodat...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.12.2024 / 10:01
StoryEditor
Sieć Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni inwestuje w nowe technologie. Otworzyła zdigitalizowany lokal w Warszawie
W jednym z warszawskich sklepów sieci Gorąco polecam. Smaki z piekarni pojawiły się po raz pierwszy w historii firmy elektroniczne menuboardy (fot. Enata Bread /LinkedIn)

Przy ulicy Bukowińskiej w Warszawie sieć Gorąco polecam. Smaki z piekarni otworzyła lokal w nowym designie. Pojawiło się tam też sporo nowości. Wiemy ponadto, z iloma sklepami sieć kończy rok.

Na początek małe porównanie: 2020 rok firma zakończyła z 30 lokalami i 6 mln zł przychodu, a 2023 rok z 90 punktami i 83 mln zł przychodu. - To był najlepszy rok w naszej histor...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10. styczeń 2025 04:18