25.03.2019 / 16:57
StoryEditor

Większość produktów marek własnych Amazona to zwykłe buble!?

Wejście do kwatery głównej Amazona (fot. Flickr.com/photos/scobleizer/ (CC BY 2.0))
Amazon oferuje produkty marki własnej w niezliczonych kategoriach – od baterii, przez chusteczki do pielęgnacji niemowląt, odzież, chipsy, aż po meble. Wiele z nich to odpowiedniki produktów firm trzecich, korzystających z platformy sprzedażowej koncernu – często kopiowane i oferowane w niższej cenie. Jak jednak wynika z badania firmy Marketplace Pulse, większość z produktów Amazona to zwykłe buble (duds) nie zagrażające oryginałom – przekonuje na portalu "The Columbian" Spencer Soper z Bloomberga.

Marketplace Pulse, nowojorska firma badająca rynek e-commerce, przebadała 23 tys. produktów i ustaliła, że klienci wcale nie kupują chętniej produktów marki własnej Amazona, naw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.07.2024 / 17:02
StoryEditor
Carrefour przebije Auchan i wystawi na sprzedaż 10 000 koszyków niespodzianek. Tym razem w ofercie będzie dużo kosmetyków
Carrefour logo, źródło: Archiwum Wiadomości Handlowych (fot. Konrad Kaszuba)
Carrefour Polska po raz drugi organizuje akcję, w ramach której wyprzedaje po bardzo obniżonych cenach asortyment ponad 1000 kosmetyków dla kobiet, mężczyzn i dla domu z oferty swoich hiper- i supermarketów. Od wtorku 16 lipca detalista oferuje ponad 10 tys. nowych koszyków z "tajemniczą" zawartością. Pojawią się one łącznie w ponad 170 hiper- i supermarketach sieci.

Akcja "tajemniczych koszyków", która ruszyła w 178 hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce, pozwala detaliście wyprzedać zapasy ponad 1000 produktów z kategorii chemi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.07.2024 / 11:36
StoryEditor
Paweł Stolecki, członek zarządu Jeronimo Martins Polska: Biedronka jest trochę jak Polacy
Paweł Stolecki, dyrektor operacyjny sieci Biedronka, członek zarządu Jeronimo Martins Polska (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
- Konsumenci w Polsce są teraz szczególnie wrażliwi cenowo i jeszcze mocniej interesują się między innymi markami własnymi, których jakość musi być u nas co najmniej równa lub lepsza od markowego lidera - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Paweł Stolecki, dyrektor operacyjny sieci Biedronka, członek zarządu Jeronimo Martins Polska.

Kim jest klient Biedronki? Czego oczekuje i jakie ma potrzeby?

Odwrócę nieco perspektywę. Biedronka jest trochę jak Polacy. Przez ostatnie 30 lat nasze społeczeństwo zmieniło s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. lipiec 2024 20:29