21.03.2016 / 10:30
StoryEditor

W Radomiu powstanie centrum handlowe z supermarketem Mila

()
U zbiegu ulic Zbrowskiego i Struga w Radomiu firma Rawa Mode buduje centrum handlowe, w którym znajdą się m.in. supermarket Mila, kawiarnia, restauracja czy Prymus AGD.

Wykonano już 85 proc. prac. Centrum ma mieć trzy wejścia i dwa krzyżujące się ze sobą pasaże handlowe, wyłożone granitem. Przy wejściu nieopodal Struga będzie restauracja z ogró...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 11% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.04.2025 / 15:57
StoryEditor
Rita Amaral wchodzi do rady nadzorczej Grupy Eurocash
Rita Amaral w radzie nadzorczej Grupy Eurocash

Rita Acciaioli Mendes Pais do Amaral została powołana przez do pełnienia funkcji Członka Rady Nadzorczej Spółki Eurocash. Wcześniej piastowała funkcję szefowej sieci drogerii Kontigo, której działalność została wygaszona pod koniec w 2024 r., najpierw zniknęły sklepy stacjonarne a następnie została zamknięta działalność e-commerce.

Spółka Politra, do której należy 43,55 proc. akcji w kapitale zakładowym firmy Eurocash powołała do rady nadzorczej dystrybutora Ritę Acciaioli Mendes Pais do Amaral. Rita Amara...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.04.2025 / 16:39
StoryEditor
Krzysztof Dobczyński, Netto: Nie zakładamy górnego pułapu wysycenia markami własnymi [RETAIL TRENDS 2025]
Krzysztof Dobczyński, dyrektor handlowy w Netto Polska (w środku) podczas debaty ”Wartość, innowacje i lojalność. Jak brandy i marki własne walczą o serca, umysły i portfele konsumentów?” na kongresie Retail Trends 2025 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Sieci handlowe w Polsce od lat prowadzą własną politykę dotyczącą udziału private label w swoim asortymencie. Niektóre z nich, zwłaszcza te pozycjonujące się jako dyskonty, celowo zwiększają udział produktów marek własnych, by oferować konkurencyjne ceny i zapewnić sobie wyższe marże. Inne, bardziej premium lub zorientowane na to, żeby zapewnić klientom szeroki wybór, utrzymują niższy udział marek własnych, stawiając na różnorodność i rozpoznawalność marek producentów.

Benchmark poziomu wysycenia ofertą marek własnych bywa więc różny – zależy od strategii rynkowej, profilu klienta i skali działania. W Lidlu czy Biedronce udział ten sięga nawet...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12. kwiecień 2025 19:52