02.04.2020 / 18:37
StoryEditor

W czasie pandemii wzrasta zainteresowanie e-bookami i audiobookami

Empik Future Store w łódzkiej Manufakturze – nowa odsłona (fot. mat. prasowe)
Gdy zamknięte są sklepy i miejsca związane z kulturą, klienci coraz chętniej szukają książek w internecie i decydują się na zakupy online. W okresie pandemii liczba nowych klientów kupujących książki na Empik.com podwoiła się.

Ponad 20% wszystkich kupujących wybierało książki cyfrowe – e-booki i audiobooki – podczas gdy wcześniej tą kategorią była zainteresowana co siódma osoba. Szczególny wzrost wido...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.01.2025 / 13:25
StoryEditor
TOP 10 wiadomości tygodnia: Biedronka, Żabka, Intermarché, Lewiatan, Pepco, upadek The Body Shop, Chorten na szlaku kampanii Rafała Trzaskowskiego i najnowszy ranking ASM
Mijający tydzień przyniósł duże zmiany personalne w sieci Intermarché, a także początek oficjalnej kampanii prezydenckiej, w ramach której Rafał Trzaskowski odwiedził sklep grupy Chorten. Poznaliśmy w nim również wyniki Biedronki oraz Żabki, a także otwarciowe plany sieci Lewiatan i Pepco (fot. Shutterstock/materiały prasowe, X)

Mijający tydzień przyniósł duże zmiany personalne w sieci Intermarché, a także początek oficjalnej kampanii prezydenckiej, w ramach której Rafał Trzaskowski odwiedził sklep grupy Chorten. Poznaliśmy w nim również wyniki Biedronki oraz Żabki, a także otwarciowe plany sieci Lewiatan i Pepco. Dowiedzieliśmy się też, że drogerie The Body Shop kończą działalność w Polsce.

1. Żabka zwiększa sprzedaż. Biedronka może pozazdrościć wyników sieci convenience

Grupa Żabka pokazała wyniki za ostatni kwartał oraz całe 12 miesięcy 2024 r. Wzrost spr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.01.2025 / 15:13
StoryEditor
Społem PSS Bochnia stawia na cyfryzację i automatyzację. Sieć wdrożyła inteligentne wózki sklepowe
Inteligentny wózek sklepowy (fot. Piotr Dzik, mat. prasowe)

Społem PSS Bochnia, firma z ponad 105-letnią tradycją, nie zapomina o nowoczesności. Sieć inwestuje w cyfryzację i automatyzację. Najnowsza inicjatywa to inteligentne, samoobsługowe wózki sklepowe.

– Najnowszym krokiem w tym kierunku jest współpraca z firmą ZeroQs, której inteligentne wózki sklepowe rewolucjonizują sposób robienia zakupów. Decyzja ta wpisuje się w długofal...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. styczeń 2025 07:45