08.02.2019 / 14:12
StoryEditor

Usługa Amazon Cash umożliwia płacenie gotówką za zakupy w serwisie online

Wejście do kwatery głównej Amazona (fot. Flickr.com/photos/scobleizer/ (CC BY 2.0))
Usługa Amazon Cash adresowana jest do tych osób, które nie posiadają kart płatniczych albo z jakichś względów preferują płatności gotówkowe. Koncern promuje nową usługę przekazując karty podarunkowe za każdą transakcję.

Aby skorzystać z usługi Amazon Cash, wystarczy udać się do jednego z punktów partnerskich sieci stacjonarnych – CVS pharmacy, GameStop lub 7 Eleven – okazać wygenerowany wcześni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 75% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.07.2024 / 19:10
StoryEditor
Dyrektywa CSRD. Czy firmy z branży FMCG są gotowe na nowe wyzwania?
Od lewej: Łukasz Głuch, partner, PwC; Grzegorz Kozieja, dyrektor biura analiz sektora food and agri, Bank BNP Paribas; Przemysław Gostkiewicz, prezes, Sokołów (fot. mat. pras.)
Unijna dyrektywa CSRD (Corporate Sustainability Reporting Directive) wprowadza nowe obowiązki dotyczące ujawniania przez firmy informacji związanych ze zrównoważonym rozwojem. Określa ona jednolite standardy, według których spółki będą musiały raportować tego typu dane. Sprawozdania dotyczące zrównoważonego rozwoju staną się częścią sprawozdań z działalności, co oznacza, że będą upubliczniane razem ze sprawozdaniem rocznym. To koniec dowolności w zakresie czasu i standardów raportowania danych niefinansowych.

Dyrektywa CSRD wprowadza także wymóg atestacji danych niefinansowych. – Szacuje się, że nowymi regulacjami będzie około 50 tys. firm w Unii Europejskiej. W pierwszej kolejno...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.07.2024 / 15:10
StoryEditor
Rafał Sulikowski, Hogart Business Intelligence: Dzięki analizie danych retail może zwiększać zyski
Rafał Sulikowski, account manager BI w Hogart Business Intelligence (fot. Wiadomości Handlowe)
Firmy korzystają z analizy danych, bo pomaga im ona podejmować lepsze decyzje biznesowe. Poszukują na rynku takich rozwiązań, które automatyzują te analizy, pozwalają na ich wizualizację, pomagają znajdować trendy oraz optymalizować działania operacyjne – mówi Rafał Sulikowski, account manager BI w Hogart Business Intelligence.

Analiza danych przydaje się w różnych obszarach biznesowych. – Firmy poszukują elastycznych rozwiązań m.in. w obszarach finansów i controllingu, informacji zarządczej, zarządzan...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. lipiec 2024 14:49