10.10.2020 / 09:53
StoryEditor

TOP10 najważniejszych wydarzeń w branży handlowej: Tesco, Eurocash, Biedronka, Netto, Allegro, AliExpress, InPost

Najważniejsze wiadomości z rynku FMCG w drugim tygodniu października 2020 r. (materiały prasowe, wiadomoscihandlowe.pl)
Nagroda Nobla dla organizacji zwalczającej głód w najniebezpieczniejszych rejonach świata to najważniejsza wiadomość tego tygodnia. Na polskim rynku obrotu żywnością też sporo się działo, głównie za sprawą UOKiK-u, który skierował do drugiego etapu postępowanie dotyczące przejęcia 301 sklepów Tesco Polska przez sieć Netto oraz postanowił przyjrzeć się opłatom pobieranym od dostawców przez Eurocash. Sieci handlowe reagują już na drugą falę pandemii. Pierwsza zrobiła to Biedronka, wydłużając godziny pracy sklepów. O tym, co jeszcze ważnego działo się w tym tygodniu w branży informujemy poniżej.
  1. Pokojowa Nagroda Nobla dla organizacji zwalczającej głód w 83 krajach świata!

Norweski Komitet Nagrody Nobla przyznał tegoroczną Pokojową Nagrodę międzynarodowej organiz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.02.2025 / 14:11
StoryEditor
PepsiCo wprowadza zmiany w swoim programie dotyczącym różnorodności, równości i inkluzywności w obawie przed administracją Trumpa
(fot. Shutterstock)

PepsiCo dołącza do rosnącej liczby amerykańskich korporacji, które wprowadzają zmiany w swoich programach różnorodności, równości i inkluzywności (DEI) w odpowiedzi na działania prezydenta Donalda Trumpa, dążącego do demontażu tych praktyk w sektorze publicznym i prywatnym.

Producent takich marek jak Pepsi i 7Up ogłosił zmiany w prowadzeniu polityki DEI wśród pracowników oraz przekształcenie roli stanowiska chief DEI officer i nadanie mu szerszych ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.02.2025 / 10:44
StoryEditor
Zmiana „liderów drożyzny” w sklepach. Obecnie słodycze i owoce najbardziej drenują portfele Polaków
ceny w sklepach znów poszły w górę. Kiedy to się skończy? (fot. MondayNews)

Według analizy blisko 77 tys. cen w styczniu br. w sklepach było drożej średnio o 5,9 proc. niż rok wcześniej. Eksperci komentujący te dane twierdzą, że proces podwyżek cen w sklepach może jeszcze potrwać przez kilka najbliższych miesięcy.

Z najnowszej edycji raportu pt. „Indeks Cen w Sklepach Detalicznych”, autorstwa UCE Research i Uniwersytetu WSB Merito wynika, że w styczniu br. codzienne zakupy zdrożały średni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 18:27