13.05.2020 / 11:47
StoryEditor

Top Market rozwija kanał e-commerce przed kolejną falą epidemii

Top Market na sklepie w podwarszawskim Konstancinie (wiadomoscihandlowe.pl)
Polska Grupa Supermarketów, operator sklepów Top Market, modernizuje kanał sprzedaży e-commerce. W ten sposób sieć chce zabezpieczyć ponad 600 placówek przed kolejną falą koronawirusa. Firma rozwija też markę własną i pracuje nad przyłączeniem do sieci małych sklepów osiedlowych. 

Jak podaje PGS w komunikacie, koronawirus wymusił przyspieszenie prac nad modernizacją platformy e-commerce. Platforma ta skupia ofertę wielu prywatnych przedsiębiorców zrze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.11.2024 / 14:42
StoryEditor
KE wezwała Temu do przestrzegania unijnych przepisów o ochronie konsumentów, wytykając firmie szereg naruszeń
Temu ma obcnie miesiąc na ustosunkowanie się do pytań CPC oraz zaproponowanie sposobu rozwiązania zidentyfikowanych problemów z prawem konsumenckim (fot. Ascannio/Shutterstock)

Komisja Europejska po przeprowadzeniu dochodzenia na szczeblu europejskim we współpracy z krajowymi organami ds. ochrony konsumentów (Consumer Protection Cooperation Network - SPC) powiadomiła Temu o całym szeregu praktyk stosowanych na tej platformie, a naruszających unijne prawo konsumenckie.

CPC nakazało Temu dostosowanie praktyk do przepisów konsumenckich UE. Temu, które nadal pozostaje przedmiotem dochodzenia, poproszono również o dostarczenie dodatkowych info...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.10.2024 / 14:32
StoryEditor
Żabka blisko granicy 11 tys. sklepów. Znamy dokładną liczbę placówek lidera rynku convenience w Polsce [TYLKO U NAS]
Na zdj. sklep sieci Żabka w Warszawie, przy ul. Domaniewskiej (fot. mat. prasowe)

Żabka otwiera średnio trzy sklepy dziennie, a tym samym rośnie znacznie szybciej niż jakakolwiek inna sieć handlowa w Polsce. Jak dowiedział się nieoficjalnie portal wiadomoscihandlowe.pl, sieć liczy już 10 911 placówek. Przypomnijmy, że w prospekcie emisyjnym z 1 października grupa wspominała, że prowadzi ponad 10,5 tys. sklepów. To ostatnia podana przez Żabkę liczba punktów sprzedaży.

Biuro prasowe Żabki nie odpowiedziało wprost na nasze pytanie o aktualną liczbę sklepów w tej sieci. - Zgodnie z wcześniejszymi komunikatami, podtrzymujemy, że jeszcze w tym kw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. listopad 2024 08:02