23.01.2021 / 08:50
StoryEditor

TOP 10 wiadomości tygodnia: Alibaba, Lidl, Biedronka, Carrefour, Kaufland, InPost, Douglas

Początek 2021 roku przynosi sporo zmian na polskim rynku handlowym (fot. wiadomoscihandlowe.pl, materiały prasowe, Shutterstock)
Kolejny tydzień i kolejna wiadomość o gigantycznym znaczeniu dla polskiego rynku handlowego - a konkretniej rynku e-commerce. Chiński gigant Alibaba przygotowuje się do uruchomienia własnej sieci automatów paczkowych w naszym kraju. Czy "alibabomaty" staną się poważną konkurencją dla paczkomatów InPostu?

1. Alibaba ma niespodziankę dla InPostu? Gigant e-handlu szykuje się do rozwoju własnej sieci automatów na paczki w Polsce!
Alibaba, chiński gigant e-handlu, szykuje się do ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.02.2025 / 17:20
StoryEditor
Polska wyrasta na lidera zakupów online w Europie. E-zamówienia spożywcze wciąż jednak nie przekonują klientów nad Wisłą
Marta Życińska, dyrektorka generalna polskiego oddziału Mastercard Europe (fot. Michał Warda)

Przeciętny ankietowany Polak kupuje w e-commerce ponad pięć pozycji miesięcznie (5,4). Jednocześnie, częściej niż respondenci z innych krajów, porzuca koszyk zakupowy. Wiemy, dlaczego.

Jak pokazują wyniki najnowszego badania Mastercard, polscy respondenci poświęcają na zakupy w sieci średnio 2 godziny tygodniowo, wyprzedzając średni czas dla europejskich badan...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.02.2025 / 10:18
StoryEditor
Aktywiści nie odpuszczają Lidlowi. W sobotę znów będą protesty pod sklepami sieci
Lidl ma problem z rozpoczęciem budowy centrum dystrybucyjnego w Gietrzwałdzie (fot. mat.pras.)

Pikiety pod sklepami sieci Lidl w całej Polsce zapowiedziano na najbliższą sobotę, czyli 15 lutego. Organizatorzy akcji chcą zablokować budowę centrum dystrybucyjnego sieci Lidl, które ma powstać w Gietrzwałdzie w odległości kilkuset metrów od tamtejszego sanktuarium maryjnego.

Spór o halę Lidla w Gietrzwałdzie toczy się od lat. Sieć zaplanowała tam budowę centrum dystrybucyjnego. Pomysłowi sprzeciwiają się jednak obrońcy tamtejszego sanktuarium, jedne...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 21:55