25.06.2013 / 23:15
StoryEditor

Delikatesy Blask nie boją się dyskontów

Pracujący po dwanaście godzin dziennie Krzysztof Parzyszek, oprócz zajmowania się swoimi czterema sklepami, cały czas jeździ i dogląda dziesięciu franczyzowych Delikatesów Blask ()
– To najprostszy z możliwych konkurentów, bo ma najwęższy asortyment. Z Tesco, oferującym duży wybór i markowe towary, byłoby mi znacznie trudniej rywalizować – mówi Krzysztof Parzyszek, którego sklep mieści się naprzeciwko Biedronki. Współwłaściciel Delikatesów Blask znalazł receptę na konkurowanie z dyskontami.

Ludzie przyjeżdżają do Biedronki, a potem idą do mnie na zakupy uzupełniające. Dyskont pomaga mi bardziej niż ja jemu – wyjaśnia Krzysztof Parzyszek, właściciel czterech sklepów...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.03.2025 / 15:20
StoryEditor
Nowy rodzaj sieci handlowych podbija parki handlowe i centra convenience. Czy to nowy trend w handlu?
Park handlowy Karuzela w Świebodzinie (fot. Karuzela)

Sektor convenience w Polsce rośnie w siłę. Według raportu Investing in Safe Havens, na rynku działa już 260 retail parków o powierzchni przekraczającej 5 tys. m kw. Na przestrzeni ostatnich czterech lat ich udział w rynku podwoił się, osiągając poziom 18 proc. W efekcie niemal 50 proc. Polaków ma w zasięgu 15 minut obiekt typu convenience, a kolejne inwestycje zwiększą ten odsetek.

Skala oraz dynamika rozwoju convenience przyciąga duże sieci odzieżowe, marki z sektora mody ekonomicznej i off-price oraz firmy oferujące akcesoria. W efekcie ich udział w tena...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.03.2025 / 14:24
StoryEditor
Rafał Drzewiecki z TikToka prelegentem kongresu Retail Trends 2025. Weźmie udział w debacie o trendach przyszłości
Rafał Drzewiecki, country director w TikToku (fot. Tomasz Puchalski)

Rafał Drzewiecki, country director w TikToku, będzie gościem specjalnym kongresu Retail Trends 2025. Menedżer weźmie udział w debacie "Przyszłe trendy, które będą napędzać zmiany w handlu detalicznym" na scenie głównej.

Rafał Drzewiecki z TikTokiem związany jest od sierpnia 2020 r. Początkowo był dyrektorem marketingu na nasz region. Wiosną 2023 r. został country directorem TikToka na region E...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. marzec 2025 05:33