28.03.2020 / 12:27
StoryEditor

Tesco wprowadza limit zakupów przez Internet. Sprawdź, ile można kupić

Tesco e-zakupy (fot. fot. materiały prasowe)
Nie więcej niż 80 kg to limit zakupów jaki wprowadziła sieć Tesco przy składaniu zamówień online. To odpowiedź na masowe zakupy Polaków przez Internet. Będą też ograniczenia ilościowe dla niektórych kategorii.

Sklepy internetowe z żywnością przeżywają obecnie prawdziwe oblężenie, a na dostawię trzeba czekać już nawet 6 tygodni. Tesco postanowiło w związku z tym wprowadzić limity sprze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 80% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.03.2025 / 14:17
StoryEditor
Nadciąga nowa fala konsolidacji branży handlowej i spożywczej! Oto segmenty rynku, które będą kluczowe

Sektory retail & consumer goods oraz food & beverage od lat odgrywają kluczową rolę na polskim rynku fuzji i przejęć (M&A). Zarówno inwestorzy strategiczni, jak i fundusze private equity chętnie angażują się w przejęcia i rozwój spółek z tych branż, dostrzegając ich potencjał wzrostu. Maciej Ptak, dyrektor działu Doradztwa Finansowego w Forvis Mazars w Polsce opowiedział portalowi wiadomoscihandlowe.pl o problemach, szansach i przewidywaniach co do tego rynku.

Jak zauważa Maciej Ptak, firmy działające w tych obszarach od zawsze cieszyły się dużym zainteresowaniem. – Sektory retail & consumer goods oraz food & beverage w Polsce były z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.03.2025 / 14:13
StoryEditor
Brian Olesen, CEO Netto Polska: Klasyczny podział na dyskonty, supermarkety i hipermarkety w Polsce nie istnieje
Brian Nyeng Olesen, dyrektor generalny Netto Polska (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)

- Kiedy patrzę na wielkość koszyka w różnych formatach, wydaje się, że klasyczny podział na dyskonty, supermarkety i hipermarkety tak naprawdę w Polsce nie istnieje. Trudno jest odróżnić dyskont od supermarketu - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Brian Olesen, dyrektor generalny Netto Polska.

Zapytany, dlaczego Polska jest rajem dla dyskontów i co stoi za olbrzymim sukcesem tego formatu na naszym rynku, Brian Olesen wskazuje, że "Polacy są bardzo dobrzy w zn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. marzec 2025 09:36