02.02.2016 / 12:31
StoryEditor

Tesco rezygnuje ze sklepów typu Food to Go

Sieć Tesco zamierza zamknąć w marcu br. swoją testowaną od 2014 r. sieć sklepów z gotowymi posiłkami, głównie fast foodem. Brytyjski detalista otworzył dotychczas dwie placówki pod szyldem “Food to Go”. Obie działały w Londynie, a ich głównym targetem byli zabiegani konsumenci, zaglądający do obu placówek głównie w porze lunchu.

W placówkach Tesco Food to Go oferowano około 100 rodzajów kanapek, zup, a także gotowych posiłków. Jak wyjaśnił rzecznik Tesco, projekt zostanie zamknięty z powodu słabego zain...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 78% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.02.2025 / 10:03
StoryEditor
Netto wspiera archeologiczne badania w Polsce. Zbadana zostanie wymiana handlowa wikingów na Morzu Bałtyckim
Netto wspiera archeologiczne badania w Polsce. Zbadana zostanie wymiana handlowa wikingów na Morzu Bałtyckim (fot. materiały prasowe)

Fundacja Salling, do której należy sieć sklepów Netto, po raz kolejny angażuje się w projekty o ogromnym znaczeniu dla kultury i historii. Tym razem wspiera przełomowe badania archeologiczne na wyspie Wolin — miejscu utożsamianym z legendarnym Jomsborgiem. Projekt, realizowany wspólnie z Uniwersytetem w Aarhus, potrwa od 2025 do 2027 roku.

- Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że możemy wspierać ten wizjonerski projekt. To unikalna okazja do wzmocnienia więzi kulturowych między Danią a Polską - podkreśla Anders Hagh, prze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.02.2025 / 12:40
StoryEditor
E-commerce‘owa noga Żabki ma nowego dyrektora ds. technologii. Kto nim został?
Michał Tajchert, wcześniej zawodowo związany Modivo, od lutego jest dyrektorem ds. technologii w spółce Lite e-Commerce, należącej do Grupy Żabka (fot. LinkedIn)

Michał Tajchert zasilił zespół Grupy Żabka. Menedżer, wcześniej zawodowo związany z Modivo, został CTO w spółce Lite e-Commerce. Za jakie projekty będzie odpowiadał?

Z początkiem lutego br. funkcję dyrektora ds. technologii w spółce Lite e-Commerce objął Michał Tajchert. “Turbo budujące jest dołączenie do organizacji z tak silnym focu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. luty 2025 19:03