20.03.2017 / 09:03
StoryEditor

Tesco podaje w e-sklepie ceny orientacyjne. Przy dostawie można zapłacić więcej.

(fot. materiały prasowe, Tesco Polska)
"Dziennik Gazeta Prawna" opisuje historię jednej z klientek platformy ezakupy.tesco.pl, która przy odbiorze przesyłki musiała zapłacić więcej, niż wynikało z podsumowania zamówienia. Sieć tłumaczy, że w dniu dostawy nie obowiązywała już promocja, która była aktualna w dniu zamówienia. Tesco broni się też argumentem, że nie prowadzi typowego sklepu internetowego, a ceny są tylko orientacyjne.

Czytelniczka "DGP" poskarżyła się, że musiała zapłacić o kilkadziesiąt złotych więcej, niż wynikało z podsumowania zamówienia, ponieważ w dniu dostawy na niektóre towary przesta...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.04.2025 / 14:06
StoryEditor
Danone zamyka duży zakład mleczarski. Pracę może stracić 230 osób
Danone planuje zamknąć zakład mleczarski, który odpowiada za produkcję jogurtów (fot. Danone)

Danone poinformował, że zamierza zamknąć jeden ze swoich zakładów mleczarskich. Koncern tłumaczy to znacznym wzrostem kosztów wytwarzania produktów. W wyniku restrukturyzacji pracę może stracić ponad 200 osób.

Z artykułu dowiesz się: 

  • Jaki zakład mleczarski zamierza zamknąć Danone? 
  • Dlaczego koncern restukturyzuje swoje moce produkcyjne?
  • Co się stanie z ponad 200-osobową załogą zakładu?
  • Co z inwestycjami Danone w Polsce?

Danone zamyka jeden z zakładów mleczarskich m.in. przez wysokie koszty

Danone, jeden z największych na świecie korporacji żywnościowych planuje znacznie zmienić swoje struktury produkcyjne. Dotyczy do zwłaszcza regionu niemieckojęzycznego, czyli Niemiec, Austrii i Szwajcarii. Dlatego spółka Danone w Niemczech planuje zamknąć swój zakład mleczarski w Ochsenfurcie pod koniec 2026 roku.  

– Po długich i intensywnych konsultacjach firma planuje zamknąć zakład w Ochsenfurcie z powodu zmieniających się zachowań konsumentów, niskiego wykorzystania mocy produkcyjnych i wysokich kosztów. Zarząd Danone żałuje tej decyzji, biorąc pod uwagę wybitne zaangażowanie pracowników i długą tradycję zakładu – podaje firma w komunikacie prasowym.

Szefowie Danone uważają, że planowane zamknięcie zakładu jest jedynym sposobem na utrzymanie konkurencyjności i odniesienie sukcesu w regionie niemieckojęzycznym w dłuższej perspektywie.

Niewykorzystany potencjał produkcyjny zakładu mleczarskiego Danone

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 76% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.04.2025 / 14:20
StoryEditor
Adam Manikowski, Żabka Polska: Formuła 1 wyznacza granice prędkości, a my granice convenience i wygody
Adam Manikowski, wiceprezes Grupy Żabka

- Z każdym dniem, tygodniem i miesiącem przesuwamy dzięki innowacyjnemu podejściu do budowania biznesu. Bardzo inspirujemy się tym, co się dzieje na świecie. Patrzymy, jak to przekładać na polski rynek. Dzięki temu stale się rozwijamy - mówił podczas kongresu Retail Trends 2025 Adam Manikowski, wiceprezes Grupy Żabka.

Adam Manikowski był jednym z gości minionego kongresu Retail Trends 2025. Wiceprezes Grupy Żabka wziął udział w debacie pod tytułem "Koniec prostych wzrostów! Nowa normalność ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2025 03:03