26.04.2016 / 00:10
StoryEditor

Spirala promocji i przecen bije w zyski sieci handlowych

()
Obecnie aż 30 proc. towarów sprzedawanych w sklepach to produkty w cenach promocyjnych. Jak pisze „Rzeczpospolita” cena wciąż jest zdecydowanie najważniejszym kryterium wyboru towaru w sklepie. I choć coraz więcej osób wskazuje takie czynniki jak jakość czy nazwa producenta, to większość chce zrobić zakupy po prostu jak najtaniej. Polak bez najmniejszych oporów porzuca jeden sklep na rzecz innego, jeśli jego ofertę uzna za atrakcyjniejszą.

Na brak promocji klienci sieci handlowych nie mogą narzekać, bo widać ich prawdziwy wysyp. Ta sytuacja na rynku handlowym to pochodna utrzymującej się już od dwóch lat deflac...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.03.2025 / 15:41
StoryEditor
Sokołów nie poddaje się narracji z USA i nadal chce inwestować w zrównoważony rozwój
Przemysław Gostkiewicz, prezes zarządu Sokołów SA (fot. mat.pras.)

Firma Sokołów osiąga wymierne efekty w ograniczaniu zużycia surowców naturalnych oraz redukcji śladu węglowego. Przemysław Gostkiewicz, prezes zarządu Sokołów SA, zapowiada dalsze inwestycje ukierunkowane na zrównoważoną produkcję żywności.

Plany inwestycyjne Sokołowa mają na celu nie tylko podnoszenie wydajności produkcji, ale też zmniejszenie wpływu na środowisko naturalne, co stanowi jeden z kluczowych punktów s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.02.2025 / 11:44
StoryEditor
Klienci kupowali tam częściej niż zwykle. Dyskonty, supermarkety i małe formaty notują świetne wyniki. Wiemy, kto stracił
YouGov publikuje nowe dane dotyczące rynku FMCG w Polsce (fot. Shutterstock)

Dyskonty, lokalne supermarkety oraz małe formaty sieciowe to sklepy, które coraz lepiej radzą sobie na krajowym podwórku. Z danych przedstawionych przez Szymona Mordasiewicza, dyrektora zarządzającego YouGov Polska wynika, że ich łączny udział w rodzimym rynku FMCG wynosi blisko 66 procent. Nie wszyscy mają jednak powody do radości. Wiadomo, które placówki handlowe zanotowały spadki.

W środę 26 lutego odbyła się konferencja "Shopper and FMCG Market in Poland 2024/2025", poprowadzona przez Szymona Mordasiewicza - dyrektora zarządzającego w YouGov Polska - fir...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11. marzec 2025 12:24