23.05.2020 / 10:02
StoryEditor

Sieci Decathlon i Smyk nawiązały współpracę z Pocztą Polską w zakresie dostaw paczek w modelu click&collect

(fot. Decathlon)
Od początku roku popularność usługi "Odbiór w Punkcie" Poczty Polskiej wzrosła o 50 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego - poinformowała spółka. Oznacza to, że Polacy coraz chętniej decydują się na odbiór przesyłek w placówkach Poczty Polskiej, sklepach Żabka, na stacjach PKN Orlen, w kioskach Ruchu, czy automatach Swipbox, instalowanych m.in. w Biedronce.

- Coraz więcej klientów decyduje się na robienie zakupów w internecie. Polacy przechodzą na zakupy online, testują, sprawdzają różne metody dostaw - mówi cytowany w komunikacie ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.03.2025 / 11:31
StoryEditor
Sieci sklepów non-food zmagają się z malejącymi marżami i niską lojalnością klientów. Czego firmy spodziewają w 2025 r.? [TYLKO U NAS]
Na zdjęciu: wnętrze jednego z dyskontów non-food (fot. wiadomoscihandlowe.pl; zdjęcie ilustracyjne)

Większość ankietowanych dyrektorów generalnych sieci handlowych non-food w Europie oczekuje stabilizacji rynku w 2025 r. - wynika z raportu przygotowanego przez McKinsey we współpracy z EuroCommerce. Ponad 75 proc. osób z tego grona spodziewa się, że warunki w bieżącym roku poprawią sięlub pozostaną takie same, jak w roku minionym.

Jak czytamy w raporcie McKinsey i Eurocommerce "State of Retail 2024 — Europe: Transition and transformation in nongrocery retail", wyniki te odzwierciedlają ostrożny optymizm, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.03.2025 / 15:02
StoryEditor
Glovo chce być marketplace‘em przyszłości. Szef q-commerce Glovo w Polsce opowiada o planach firmy oraz perspektywach dla całej branży delivery
Jak będzie wyglądać przyszłość Glovo?  (fot. mat.pras.)

– Branża q-commerce przestaje być jedynie uzupełnieniem handlu detalicznego, ale coraz częściej staje się jego alternatywą – twierdzi Dawid Ledziński. Portal wiadomoscihandlowe.pl porozmawiał z szefem q-commerce Glovo w Polsce o obecnej sytuacji branży delivery, kierunkach jej rozwoju i przyszłości samej firmy.

Jak twierdzi Dawid Ledziński, szef q-commerce Glovo w Polsce, konsumenci oczekują błyskawicznego dostępu do produktów z różnych kategorii, nie tylko spożywczych. – W Glovo obser...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. marzec 2025 20:36