20.08.2015 / 19:34
StoryEditor

Sieć Rabat Detal rozwija skrzydła

Najwięcej sklepów Rabat działa w południowej i zachodniej Polsce. Niedawno sieć zadebiutowała w woj. świętokrzyskim ()
Działająca na zasadach miękkiej franczyzy sieć Rabat Detal stawia na nowe rozwiązania w zakresie aranżacji wnętrz. Jeśli chodzi o nowe otwarcia, ostatnie miesiące były rekordowe. Wkrótce Rabat chce mieć sklepy w całej Polsce. Niedawno sieć uruchomiła własne sześciokanałowe radio.

Coroczne spotkania integracyjne podsumowujące współpracę z detalistami to dla Rabatu Detal istotne wydarzenie. Ostatnia tego typu impreza odbyła się w Wiśle, towarzyszyły jej ko...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.02.2025 / 16:45
StoryEditor
Motory napędowe branży FMCG. Które kategorie produktowe odpowiadają za wztrost na rynku? [YouGov]
Woda odpowiadała za największy wzrost na rynku FMCG (fot. Shutterstock)

Po trudnych latach dla rynku FMCG, rok 2024 przyniósł stabilizację i wyraźny wzrost zarówno dla produktów markowych, jak i marek własnych. Jak wynika z danych YouGov "Shopper Intelligence", spośród 282 analizowanych kategorii aż 217 odnotowało wzrost i były to kategorie reprezentujące 80 proc. wartości zakupów.

Podczas gdy w 2023 roku marki własne notowały wyraźny wzrost, a produkty markowe spadały wolumenowo, rok 2024 przyniósł zmianę tego trendu. Jak mówi Szymon Mordasiewicz, dyrekto...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.03.2025 / 09:00
StoryEditor
Sprzedaż w sklepach małoformatowych w styczniu 2025. Czy one również zyskały na wzroście sprzedaży detalicznej?
Żabka w Piekarach Śląskich (fot. Remigiusz Gora/Shutterstock)

Jak wynika z danych Polskiej Izby Handlu i CMR, w styczniu 2025 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 wzrosła o 1,1 proc. w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej. Jednocześnie liczba transakcji spadła o niemal 7 proc.

Średnia wartość koszyka wyniosła 26,72 zł, co oznacza wzrost o niemal 9 proc. w porównaniu do stycznia 2024 r. Na ten wynik wpłynęła głównie rosnąca inflacja, ponieważ średnia l...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12. marzec 2025 14:11