21.10.2013 / 19:51
StoryEditor

PSH Unia chce dołączyć do największych

Jacek Kluza, prezes PSH Unia zapowiada, że konsolidacja należących do grupy firm zakończy się na początku przyszłego roku ()
PSH UNIA CHCE DOŁĄCZYĆ DO NAJWIĘKSZYCH DYSTRYBUTORÓW Unici będą się integrować i poszukają inwestora Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, to na początku przyszłego roku pojawi się na rynku znaczący, silnie zintegrowany własnościowo dystrybutor. Chodzi o Polską Sieć Handlową Unia. Tworzące ją podmioty są coraz bliższe podjęcia decyzji o powiązaniu kapitałowym i poszukują inwestora finansowego.

Piętnaście lat mija od czasu, gdy grupa hurtowni z południowo­‑wschodniej Polski powołała do życia spółkę Polska Sieć Handlowa Unia, której zadaniem było negocjowanie warunków h...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.03.2025 / 10:45
StoryEditor
Biedronka w końcu debiutuje na Słowacji. W środę dwa wielkie otwarcia [GALERIA]
Na klientów odwiedzających pierwszy sklep sieci Biedronka na Słowacji w dniu jego otwarcia czekają liczne atrakcje <strong>(</strong>fot. materiały prasowe)
Na klientów odwiedzających pierwszy sklep sieci Biedronka na Słowacji w dniu jego otwarcia czekają liczne atrakcje (fot. materiały prasowe)fot. Materiały Prasowe
Na klientów odwiedzających pierwszy sklep sieci Biedronka na Słowacji w dniu jego otwarcia czekają liczne atrakcje <strong>(</strong>fot. materiały prasowe)
Biedronka rusza z pierwszym centrum logistycznym na Słowacji (fot. Katarzyna Pierzchała)fot. Katarzyna Pierzchała
Na klientów odwiedzających pierwszy sklep sieci Biedronka na Słowacji w dniu jego otwarcia czekają liczne atrakcje <strong>(</strong>fot. materiały prasowe)
Tak z zewnątrz prezentuje się pierwszy sklep sieci Biedronka na Słowacji (fot. materiały prasowe)fot. Materiały Prasowe
Na klientów odwiedzających pierwszy sklep sieci Biedronka na Słowacji w dniu jego otwarcia czekają liczne atrakcje <strong>(</strong>fot. materiały prasowe)
Uroczyste otwarcie pierwszego sklepu sieci Biedronka na Słowacji w miejscowości Miloslavov (fot. materiały prasowe)fot. Materiały Prasowe
Na klientów odwiedzających pierwszy sklep sieci Biedronka na Słowacji w dniu jego otwarcia czekają liczne atrakcje <strong>(</strong>fot. materiały prasowe)
Na klientów odwiedzających pierwszy sklep sieci Biedronka na Słowacji w dniu jego otwarcia czekają liczne atrakcje <strong>(</strong>fot. materiały prasowe)
Na klientów odwiedzających pierwszy sklep sieci Biedronka na Słowacji w dniu jego otwarcia czekają liczne atrakcje <strong>(</strong>fot. materiały prasowe)
Na klientów odwiedzających pierwszy sklep sieci Biedronka na Słowacji w dniu jego otwarcia czekają liczne atrakcje <strong>(</strong>fot. materiały prasowe)

Słowacki rynek detaliczny wita nowego, silnego gracza. Biedronka wchodzi na Słowację ze swoimi pierwszymi sklepami. W środę operator otwiera swój pierwszy sklep w Miłosławiu, niedaleko Bratysławy, oraz potężne centrum logistyczne. Zobacz zdjęcia!

Przed otwarciem sklepów firma przygotowała nowe centrum dystrybucyjne w Voderadach, gdzie zespół 66 osób będzie wspierał logistykę sieci Biedronka. W niedalekiej przyszłości nas...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.02.2025 / 08:10
StoryEditor
Sprzedaż internetowa w Polsce z mocnym wzrostem. Pomogły w tym zwiększone e-zakupy żywności i napojów
Na zdj. kurier Frisco (mat. prasowe/zdjęcie ilustracyjne)

W styczniu br. Polacy wydali na zakupy internetowe o 9,4 proc. więcej niż w tym samym miesiącu rok wcześniej, wynika z najnowszych danych Głównego Urzędu Statystycznego. Na taki wynik wpływ miały przede wszystkim zwiększone e-zakupy żywności i napojów (+43,6 proc. r/r), odzieży i obuwia (+14,8 proc. r/r), mebli i sprzętu RTV/AGD (+9,5 proc. r/r) oraz farmaceutyków, kosmetyków i sprzętu ortopedycznego (+6,6 proc. r/r). Natomiast spadek sprzedaży odnotowały książki i prasa (-31,4 proc. r/r).

Decyzje Polaków o zakupach internetowych przełożyły się na wyższy w ujęciu rocznym udział e-sprzedaży w styczniowej sprzedaży detalicznej, który wyniósł 9,1 proc. (rok temu był...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12. marzec 2025 05:24