01.09.2020 / 09:18
StoryEditor

Przybywa Polaków kupujących w zagranicznych serwisach online. Przybywa też skarg na nierzetelnych dostawców

Choć udział e-commerce w całym segmencie handlu stanowi wciąż zaledwie 7 proc., eksperci oceniają, że do 2023 roku wzrośnie on do około 10 proc. i będzie systematycznie rósł w kolejnych latach (fot. adobe stock)
Prawie co trzeci internauta kupujący online wybiera zagraniczne e-sklepy lub platformy sprzedażowe – wynika z tegorocznego raportu firmy Gemius. Chętnych na transgraniczne zakupy przybywa z roku na rok, a co za tym idzie, rośnie też liczba skarg. Klienci powinni pamiętać, że gdy kupują od przedsiębiorcy z siedzibą w UE, łatwiej będzie dochodzić ewentualnych roszczeń – mówi Katarzyna Słupek z Europejskiego Centrum Konsumenckiego.

W czasie pandemii koronawirusa wzrosło zainteresowanie zakupami online w Polsce i za granicą. Z raportu Gemiusa na temat e-commerce w 2020 roku wynika, że już aż 73 proc. intern...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.02.2025 / 09:24
StoryEditor
Carrefour otwiera sklep w nowym formacie. Czym jest nowy koncept "300"? To ma być broń na dyskonty
Carrefour w nowym formacie ‘300‘ (fot. materiały prasowe)
Carrefour w nowym formacie ‘300‘ (fot. materiały prasowe)fot. Przemyslaw Blechman
Carrefour w nowym formacie ‘300‘ (fot. materiały prasowe)
Carrefour w nowym formacie ‘300‘materiały prasowe
Carrefour w nowym formacie ‘300‘ (fot. materiały prasowe)
Carrefour w nowym formacie ‘300‘materiały prasowe
Carrefour w nowym formacie ‘300‘ (fot. materiały prasowe)
Carrefour w nowym formacie ‘300‘materiały prasowe
Carrefour w nowym formacie ‘300‘ (fot. materiały prasowe)
Carrefour w nowym formacie ‘300‘ (fot. materiały prasowe)
Carrefour w nowym formacie ‘300‘ (fot. materiały prasowe)
Carrefour w nowym formacie ‘300‘ (fot. materiały prasowe)

Carrefour Polska otworzył w Warszawie pierwszy sklep w nowym formacie "300", zajmujący powierzchnię 300 metrów kwadratowych. Jak wygląda i czym wyróżnia się koncepcja?

Placówka mieści się przy ul. Żupniczej 16 na Pradze Południe. Mimo niewielkiej przestrzeni handlowej, sklep oferuje 6000 produktów. Jak informuje firma,nowy format ma przys...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.03.2025 / 13:04
StoryEditor
Promocje na śledzie. Biedronka, Lidl, Dino i wiele innych sklepów prześciagają się w ofertach z okazji ostatniego dnia karnawału
Promocje na śledzie z okazji ostatniego dnia karnawału. Takie rabaty oferują w polskich sklepach (fot. Envato Elements)

Wielkimi krokami zbliża się ostatni dzień karnawału, w Polsce często nazywany "Śledzikiem". Doskonale wiedzą o tym rodzime hipermarkety, supermarkety i dyskonty spożywcze, które przygotowały dla swoich klientów masę ciekawych promocji. Sprawdźcie, co na "Ostatki" oferują Biedronka, Lidl, Dino, Carrefour, Auchan, Netto i Kaufland.

Tegoroczne "Ostatki" zapoczątkowane zostały 27 lutego. To właśnie wtedy miał miejsce Tłusty Czwartek, kiedy to byliśmy świadkami ogromnych kolejek przed cukierniami, a także nie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. marzec 2025 13:17