23.03.2016 / 12:56
StoryEditor

Prześwietlamy nowego dyrektora generalnego Biedronki

Luis Araujo ()
Zdaniem portugalskich analityków, wytypowany niedawno na szefa Biedronki Luisa Araujo ma za zadanie powrót na ścieżkę szybkiego wzrostu. Przewidują oni, że nowy dyrektor generalny postawi na promocje, poszerzanie asortymentu i rozbudowę kategorii świeżych produktów.

Rozstanie się szefa Biedronki Pedro Pereiry da Silvy z Jeronimo Martins (JM) dla wielu było dużym zaskoczeniem. Nie do końca jasne są motywy i okoliczności, w jakich dyrektor g...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.02.2025 / 10:04
StoryEditor
Tłusty pojedynek trwa. Biedronka i Lidl biją się na ceny pączków
Sprawdziliśmy, jakie ekstraoferty na pączki, obowiązujące tylko w tłusty czwartek, przygotowały w tym roku sieci Biedronka oraz Lidl (fot Shutterstock)

Sieci handlowe kuszą klientów atrakcyjnymi cenami pączków już od co najmniej tygodnia. Ale dopiero w sam tłusty czwartek pokazały, na co naprawdę je w tej materii stać. Okazuje się, że w Biedronce będzie dziś można dostać 12 pączków gratis, ale tylko pod pewnymi warunkami. Z kolei Lidl zdecydował się sprzedawać je za kilka groszy. Po ile dokładnie?

Tylko w czwartek 27 lutego klienci Biedronki będą mogli wyjść ze sklepów tej sieci z 12 pączkami gratis. Trzeba jednak zaznaczyć, że jest to oferta obwarowana konkretnymi warunk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.03.2025 / 12:52
StoryEditor
Erli chwali się wzrostem wartości sprzedaży o ponad 60 proc. Wiemy, w jakiej kategorii ten wzrost był największy
Na 2025 r. Erli zapowiada inwestycje m.in w dalszy rozwój aplikacji mobilnej (fot. materiały prasowe)

Polski marketplace Erli, założony i kierowany przez Adama Ciesielczyka poprawia wyniki. W 2024 r. platforma zanotowała 67-proc. wzrost wartości sprzedaży i niewiele mniejszy, bo 66-poc. wzrost liczby transakcji. Jak wyglądają plany firmy na ten rok?

W 2024 r. sprzedaż towarów na platformie Erli osięgneła wartość 1,23 mld zł. W 2023 r. wyniosła ona 740 mln zł, co oznacza wzrost rok do roku o 67 proc. Liczba transak...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11. marzec 2025 12:20