11.10.2024 / 11:40
StoryEditor

Producent alkoholi inwestuje w sprzedaż e-commerce. Firma zatrudniła dyrektora z Kuboty i Many Mornings do budowy nowego biznesu

Piotr Król, dyrektor działu e-commerce Mazurskiej Manufaktury S.A.

Do Mazurskiej Manufaktury S.A., producenta rzemieślniczych alkoholi mocnych oraz piwa, dołączył Piotr Król, który jest jednym z akcjonariuszy Spółki. Dotychczas związany był z markami Kubota oraz Many Mornings, pełniąc w nich rolę managera ds. e-commerce i marketingu. W nowej firmie obejmie nowo utworzone stanowisko dyrektora działu e-commerce.

Piotr Król posiada ponad 8-letnie doświadczenie z obszaru marketingu internetowego oraz e-commerce. Od początku swojej kariery odpowiadał za zwiększanie sprzedaży oraz efekt...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.02.2025 / 09:06
StoryEditor
Biedronka vs Lidl i inni... Słowaccy politycy kłócą się gdzie są niższe ceny w Polsce czy na Słowacji. Dowodem paragon z Biedronki
Baner Biedronki na Słowacji (fot. Sebastian Rennack)

Choć Biedronka jeszcze oficjalnie nie zadebiutowała na Słowacji, zagościła już na czołówkach tamtejszych mediów. Wszystko przez to, że w kraju trwa ożywiona dyskusja o cenach żywności, a politycy i media chętnie porównują je do tych w Polsce.

O sprawie pisze portal gazeta.pl. Wszystko zaczęło się, że niedawno minister rolnictwa Richard Takacz z rządzącej partii Smer nagrał film, na którym spaceruje po jednym ze słowa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.02.2025 / 09:01
StoryEditor
Wyciekły dane części użytkowników Thermomiksów. Czy klienci mają się czego obawiać?
Thermomix (fot. Envato Elements)

Firma Vorwerk poinformowała, że doszło do wycieku danych z forum kulinarnego przepisownia.pl. Korzysta z niego wielu użytkowników popularnych Thermomixów.

Wyciec miały imię i nazwisko, adres, data urodzenia, numer telefonu, adres e-mail czy preferencje kulinarne danego użytkowników Thermomixów. Vorwerk twierdzi też, że nie wyciek...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. luty 2025 21:45