25.10.2019 / 12:59
StoryEditor

PPK w Poczcie Polskiej: pieniędzmi pracowników będzie zarządzać Pocztylion Arka

(wiadomoscihandlowe.pl /PJ)
Pocztylion Arka PTE S.A. będzie zarządzać środkami zgromadzonymi na kontach Pracowniczych Planów Kapitałowych pracowników Poczty Polskiej. Decyzja ta oznacza, że zgodnie z wymogami ustawy o PPK, największy pracodawca w Polsce jest gotowy do wprowadzenia Pracowniczych Programów Kapitałowych. Za wyborem Pocztyliona opowiedziało się kilkadziesiąt związków zawodowych działających w Poczcie Polskiej, w tym organizacje reprezentatywne.

Poczta Polska od lipca 2018 roku przygotowuje się do wdrożenia PPK. Pracuje nad tym Zespół ds. uruchomienia Pracowniczych Planów Kapitałowych, który odpowiada m.in. za dostos...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.02.2025 / 09:59
StoryEditor
Triumph wprowadza cyfrowe paszporty produktów. Jest to protest przeciwko idei fast-fashion
Triumph wprowadza cyfrowe paszporty produktów (fot. Triumph)

Triumph, marka bieliźniana z niemal 140-letnią tradycją, wyznacza nowe standardy transparentności, wprowadzając Cyfrowe Paszporty Produktów. To innowacyjne rozwiązanie, dostępne w salonach za pomocą skanowalnego kodu QR oraz linku do platformy e-commerce, zapewnia klientom dostęp do pełnej historii produktu, który kupują.

Pierwszymi produktami wyposażonymi w Cyfrowy Paszport Produktu, są kultowe modele biustonoszy Amourette, a w przyszłości planowane jest rozszerzenie tej funkcjonalności na kole...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.02.2025 / 13:55
StoryEditor
Żabka ruszyła z nowym pilotażowym projektem. Dotyczy systemu kaucyjnego [NASZ NEWS]
Po Ekomatach i zbiórce ręcznej Żabka testuje uproszczone automaty do zbiórki butelek (fot. wiadomoscihandowe.pl)

W trzech miastach sieć Żabka testuje rozwiązanie, które od października br., czyli od momentu startu systemu kaucyjnego w naszym kraju, być może będzie obowiązujące we wszystkich sklepach sieci. Poznaliśmy pierwsze rezultaty.

Jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl sieć Żabka rozpoczęła nowy pilotażowy projekt. Realizuje go we Wrocławiu, Tychach i Katowicach, gdzie działa już ponad 200 pilota...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. luty 2025 03:08