14.11.2017 / 11:52
StoryEditor

Polski e-handel powinien postawić na eksport

Sprzedaż zagraniczna polskich produktów przez handel internetowy ma olbrzymi potencjał. Dzięki niej firmy mogą nie tylko zwiększyć przychody, ale także zyskiwać znacznie więcej, niż w handlu na terenie kraju.

Wartość handlu transgranicznego jako istotnej części e-commerce sukcesywnie rośnie. Z raportu przygotowanego przez Arvato jasno wynika, iż czynniki, które kształtują zachowania ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.11.2024 / 14:40
StoryEditor
Sztuczna inteligencja napędza sprzedaż Grupy Alibaba. Chiński gigant rośnie trzycyfrowo
Na nowych przepisach stracą głównie azjatyckie platformy sprzedażowe (Shutterstock)

Zwiększone inwestycje strategiczne w obszar "użytkownik przede wszystkim" prowadzą do solidnego wzrostu GMV o 11,11 i rekordowo wysokiej liczby aktywnych nabywców. Biznes w chmurze przyspiesza dzięki dwucyfrowemu wzrostowi chmury publicznej i piątemu z rzędu kwartałowi trzycyfrowego wzrostu przychodów z produktów związanych ze sztuczną inteligencją w ujęciu rok do roku.

Grupa Alibaba osiągnęła solidne zyski za kwartał kończący się we wrześniu 2024 r., wynikające z ciągłych inwestycji w swoje podstawowe działalności, a kierownictwo wyraziło siln...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.11.2024 / 12:13
StoryEditor
Dawid Muskus nowym dyrektorem handlowym w Vollmart. Przez wiele lat był związany z Jeronimo Martins Polska
Sklep sieci Vollmart w Świebodzinie (fot. Vollmart)

Dawid Muskus, doświadczony menedżer z wieloletnim stażem w branży handlowej, objął stanowisko dyrektora handlowego w Vollmart – polskiej sieci hard dyskontów. Muskus ma za sobą wieloletnie doświadczenie, zdobywane m.in. w strukturach Jeronimo Martins Polska, gdzie przez ponad 14 lat pełnił różne kluczowe funkcje i zarządzał sklepami sieci Biedronka, a także w CBA Slovakia, gdzie pełnił funkcję dyrektora operacyjnego.

W nowej roli w Vollmart Muskus będzie odpowiedzialny za strategię zakupową, działania marketingowe oraz za wybrane obszary sprzedaży. Jak sam pisze: "Podjęcie tego wyzwania to n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2024 23:08