22.05.2020 / 14:43
StoryEditor

Polacy przerzucają się na aplikacje kurierskie

(fot. archiwum)
Aplikacja InPost Mobile w czasach pandemii bije rekordy popularności. Ten wygodny system dostarczania i odbierania przesyłek w ostatnich miesiącach lawinowo zyskuje nowych użytkowników, którzy cenią sobie ten sposób korzystania z dostaw towarów. Jak pokazują statystyki, korzysta z niej już prawie 4 miliony użytkowników i liczba ta nieustannie rośnie. Oznacza to, że w swoim telefonie ma ją już co 10 Polak.

InPost Mobile od dwóch miesięcy utrzymuje się w pierwszej dziesiątce najchętniej pobieranych i najlepiej ocenianych darmowych aplikacji w Polsce. Warto dodać, że w sklepach Goog...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.11.2024 / 12:24
StoryEditor
Które branże rozwiną skrzydła na rynku franczyzowym w 2025 roku? Arkadiusz Słodkowski z POF wskazał faworytów
Członek Zarządu w Polskiej Organizacji Franczyzodawców

Arkadiusz Słodkowski z Polskiej Organizacji Franczyzodawców podzielił się swoimi spotrzeżeniami dotyczącymi najbliższej przyszłości na rodzimym rynku franczyzowym. Wskazał on m.in., które branże poszerzą swoją działalność w 2025 roku. Ekspert wymienił również największe plusy otwarcia biznesu franczyzowego i zdradził, jakie cechy powinien posiadać przedsiębiorca decydujący się na tego typu ruch.

Sektor FMCG wyraźnie wychodzi z kryzysu związanego ze spadkiem konsumpcji. Analitycy zgodnie podkreślają, że 2024 rok jest najlepszym dla branży od kilku lat. Nie inaczej jest w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.11.2024 / 15:40
StoryEditor
Pierwszy sklep Mr. DIY już otwarty. Sieć daje pracownikom tydzień czasu na sprawdzenie, czy wszystko działa jak należy
Sieć Mr. DIY chce mieć docelowo w Polsce 1500 sklepów.. 15 listopada otworzyła pierwszy (fot. Shutterstock)

15 listopad malezyjska sieć Mr. DIY po cichu uruchomiła pierwszą placówkę w Polsce. Oficjalne otwarcie sklepu nastąpi dopiero w sobotę 23 listopada. Sieć tłumaczy, że na tzw. soft oppening zdecydowała się głównie ze względu na pracowników.

Od 15 listopada w Centrum Handlowym Platan w Zabrzu działa pierwszy w Polsce sklep malezyjskiej sieci Mr. DIY. Jego otwarcie w wywiedzie udzielonym portalowi ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. listopad 2024 20:19