04.12.2020 / 18:05
StoryEditor

Podsumowanie Black Week 2020 na Allegro. W dziale Supermarket sprzedano 1,4 mln produktów

Black Week na Allegro (Źródło: Allegro)
Allegro podsumowało tegoroczny Black Week, który w serwisie trwał od 23 do 30 listopada. Każdego dnia klienci kupowali prawie 3,5 mln produktów, a sprzedawcy odnotowali sprzedaż wyższą o 250-300 proc. w porównaniu z przeciętnym dniem.

Według Allegro podczas kampanii promocyjnej jeszcze więcej zyskali sprzedawcy, których oferty miały opcję darmowej dostawy Allegro Smart! Oszczędności klientów na kosztach dosta...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.04.2025 / 21:10
StoryEditor
Piotr Lubiewa-Wieleżyński, Carrefour: Apeluję do dostawców - nie bójcie się podawać cen produktów w ofertach kierowanych do sieci
Piotr Lubiewa-Wieleżyński, dyrektor rozwoju sprzedaży w Carrefour Polska wziął udział w debacie na sali Buying & Selling Trends podczas kongresu Retail Trends 2025 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Dlaczego kupcy w sieciach handlowych nie odbierają telefonów od dostawców? Czy jest to regułą, czy raczej wyjątkiem od niej? Odpowiedzi na te pytania udzielili gościom kongresu Retail Trends 2025 uczestnicy jednej z debat. Był wśród nich Piotr Lubiewa-Wieleżyński, dyrektor rozwoju sprzedaży w Carrefour Polska, który podał też szereg wskazówek na temat tego, jak dostawcy mogą dotrzeć do tej sieci ze swoją ofertą.

- Telefon to dla kupca najważniejsze narzędzie pracy - stwierdził Piotr Lubiewa-Wieleżyński w debacie na sali Buying & Selling Trends, której gospodarzem był Tomasz S...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.04.2025 / 10:07
StoryEditor
Joanna Reiter, Kaufland: Przed detalistami ciężkie lata, w 2025 r. cena pozostanie królową
Joanna Reiter, dyrektor Pionu Business Intelligence w Kaufland Polska (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

W 2025 r. cena "będzie królową", podobnie jak miało to miejsce w roku ubiegłym - mówiła podczas kongresu Retail Trends 2025 Joanna Reiter, dyrektor Pionu Business Intelligence w Kaufland Polska. Menedżerka przedstawiła dane, z których wynika, że polski klient jeszcze bardziej poszukuje promocji.

- Udział promocyjny na polskim rynku wzrósł w 2024 r. do 35 proc., a w przypadku niektórych retailerów jest to już właściwie 50 proc. Jest to coś, co się nie zmieni i z czym my ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2025 01:46