31.03.2021 / 22:08
StoryEditor

Poczta Polska rozwija współpracę z Alibaba Group. Firma Cainiao Network podpisała umowę z polskim operatorem

Poczta Polska, sortownia (materiały prasowe)
Krajowy operator pocztowy zawarł umowę z Cainiao Network – logistycznym ramieniem Alibaba Group i jednym z wiodących globalnych operatorów logistycznych, który dostarcza ponad 90 proc. zamówień z AliExpress do Polski i na świecie. To rozwój dotychczasowej współpracy z tym dostawcą, zapewniającym sprawną obsługę kurierską przesyłek. Paczka z Chin dotrze po dwóch dniach od momentu przekroczenia polskiej granicy. 

Polscy klienci zamawiający towary z Chin, będą mogli otrzymać paczkę już po 15 dniach od złożenia zamówienia na globalnej platformie sprzedażowej. Poczta Polska zapewnia, że pac...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.01.2025 / 11:24
StoryEditor
Michał Krowiński, współzałożyciel Lisek.App: W tym roku w Lisku wydarzy się rewolucja [WYWIAD]

- Osiągamy dynamiczny wzrost na poziomie 50–60 proc. rocznie i nie zamierzamy spowalniać tego tempa. Naszym celem jest dojść do poziomu 1 mld zł sprzedaży w ciągu najbliższych czterech-pięciu lat - mówi w wywiadzie dla portalu wiadomoscihandlowe.pl Michał Krowiński, współzałożyciel Lisek.app

Co będzie priorytetem Liska w 2025 r.? Jak wyglądają plany firmy na ten rok?

Nasze plany są ambitne. Zamierzamy mocno skupić się na pracy nad asortymentem, w tym rozsz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.01.2025 / 12:50
StoryEditor
MediaMarkt coraz mocniej stawia na usługi dla klientów. Co okaże się hitem: model subskrypcyjny, usługa concierge czy ubezpieczenia sprzętu? [WYWIAD]
Karolina Fijołek-Gajewska, dyrektorka departamentu usług w MediaMarkt (fot. MediaMarkt)

Jakie są główne priorytety MediaMarkt w kontekście podnoszenia satysfakcji klientów? Jakie cele firma stawia sobie w ramach gospodarki obiegu zamkniętego oraz jakie nowe inicjatywy i udogodnienia wprowadza, aby zakupy były bardziej wygodne? Z tymi pytaniami mierzy się Karolina Fijołek-Gajewska, dyrektorka departamentu usług w MediaMarkt.

Oferta usług w MediaMarkt jest dość szeroka. Jakie są główne priorytety firmy w tym zakresie?

Karolina Fijołek-Gajewska, dyrektorka departamentu usług w MediaMarkt: W M...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. luty 2025 04:04