24.08.2020 / 12:18
StoryEditor

Poczta Polska apeluje do klientów: noście maseczki i przestrzegajcie zasad higieny

Listonosz (mat. prasowe)
Klienci w placówkach pocztowych powinni mieć zasłonięte usta i nosy. Można to zrobić za pomocą maseczki jednorazowej, maseczki materiałowej, chusty, apaszki czy nawet szalika. Zasłanianie części twarzy to istotny element walki z koronawirusem, szczególnie w sytuacji, gdy osoby zakażone COVID-19 przechodzą chorobę bezobjawowo i nieświadomie mogą zarażać innych.

W najbliższym czasie planowany jest zakup 100 tys. maseczek z wkładkami filtrującymi, które będą przeznaczone dla listonoszy i kurierów. Do tej pory pocztowcy otrzymali około 77...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.03.2025 / 15:34
StoryEditor
Coca-Cola idzie śladem Żabki i testuje nowe rozwiązanie technologiczne
W siedzibie operatora telekomunikacyjnego Yettel Węgry ruszył pierwszy sklep autonomiczny w tym kraju (fot. ESM)

Coca-Cola HBC Węgry i Kende Retail jako partnerzy otworzyli swój pierwszy mikrosklep bez kasjerów w siedzibie operatora telekomunikacyjnego Yettel Węgry. Plany z tym rozwiązaniem mają dosyć śmiałe.

Jak twierdzi zarząd firmy Kende Retail, dostawcy rozwiązań, jest to „pierwszy tego typu projekt na Węgrzech”. Sklep oferuje bezobsługowe i bezgotówkowe zakupy. System sztucznej ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.03.2025 / 14:47
StoryEditor
Wyciek danych klientów Empiku? Miliony użytkowników zadrżały. Okazało się, że ktoś spreparował dane

Na jednym z forum cyberprzestępczych pojawiło się ogłoszenie sprzedaży bazy danych, która rzekomo zawiera dane 24 mln klientów Empiku. Empik sprawdził informacje na temat rzekomego wycieku danych, który ma dotyczyć klientów ich firmy. Okazało się, że żadnego wycieku nie było.

Empik wyjaśnia sprawę możliwego wycieku danych

Grupa Empik poinformowała w oświadczeniu, że "nadal trwa weryfikacja podejrzeń, jednak już teraz można powiedzieć, że zdecydow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. marzec 2025 14:31