30.09.2021 / 10:40
StoryEditor

Pandemia przyśpieszyła rozwój e-grocery. Co piąty Polak kupuje żywność przez internet

Szybki rozwój e-commerce, z którym mamy do czynienia od początku pandemii, nie omija zakupów spożywczych. Już 13 proc. Polaków przyznaje, że obecnie częściej niż przed pojawieniem się Covid-19 robi zakupy jedzenia online, a 5 proc. w pandemii zaczęło zamawiać produkty spożywcze przez internet – wynika z najnowszego badania CBRE. 

Zmiana nawyków zakupowych wpływa na sektor magazynowy. W 2020 roku odnotowano wzrost udziału branży spożywczej w całkowitym popycie na magazyny do 9 proc., podczas gdy w poprz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.01.2025 / 13:03
StoryEditor
Wybory żywieniowe Polaków: cena najważniejsza! A co ze świadomością wpływu produkcji żywności na środowisko? [BADANIE]

Polscy konsumenci w ciągu ostatnich kilku lat istotnie zmienili swoje nawyki zakupowe. Według badania Ibris dla producenta margaryn Flora Food Group skład produktów spożywczych był w 2021 r. najważniejszym czynnikiem podejmowania decyzji zakupowych. Obecnie dla blisko dwóch trzecich ankietowanych kluczowa jest cena, na którą trzy lata wcześniej wskazywała tylko połowa respondentów.

Producent margaryn Flora Food Group zlecił pracowni Ibris przeprowadzenie kolejne edycji badania "Polacy wobec zmiany klimatu, badanie świadomości". Wyniki ankiety wskazują, że ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.01.2025 / 12:27
StoryEditor
Biedronka na stałe obniża ceny 30 produktów. Jakie towary zostały przecenione? [LISTA]
Logo sieci Biedronka (fot. Magda Wygralak/Shutterstock)

Biedronka, sieć handlowa należąca do Jeronimo MArtins, świętuje swoje 30-lecie, wprowadzając trwałe obniżki cen 30 popularnych produktów. Sprawdź co zostało przecenione.

Z okazji swojego jubileuszu Biedronka wprowadziła stałe obniżki cen regularnych na 30 wybranych produktów z różnych kategorii. Obniżki, które obowiązują od stycznia 2025 roku, j...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. styczeń 2025 11:39