26.01.2017 / 09:54
StoryEditor

Nie ma certyfikatu bezpieczeństwa? E-klient rezygnuje z zakupów

(fot. pixabay)
Przedsiębiorstwa sprzedające w sieci powinny zadbać o certyfikat bezpieczeństwa na swojej stronie internetowej. Bez niego e-klienci rezygnują z transakcji – czytamy w Pulsie Biznesu.

Obecnie odwiedzając strony www zawsze jesteśmy informowani o tym, czy połączenie z serwerem jest bezpieczne. Jak podaje Puls Biznesu, taką praktykę stosuje Google Chrome, który ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 81% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.04.2025 / 15:39
StoryEditor
Koniunktura w handlu na minusie. Oto 4 największe bariery w rozwoju branży

W aż 13 województwach firmy z branży handlu detalicznego negatywnie oceniają koniunkturę w biznesie. Również w handlu hurtowym przeważają pesymistyczne nastroje. Tak wynika z nowego raportu GUS. A jakie czynniki najbardziej blokują rozwój przedsiębiorstw handlowych?

Główny Urząd Statystyczny 7 kwietnia 2025 roku opublikował dane na temat koniunktury gospodarczej w poszczególnych województwach z podziałem na różne branże. W swoim raporcie GUS zajął się także handlem detalicznym i hurtowym.

Koniunktura w handlu detalicznym nieco lepsza niż przed miesiącem

Choć przedstawiciele handlu detalicznego w wielu regionach deklarują, że jest nieco lepiej niż w lutym, to wciąż większość z nich raczej pesymistycznie patrzy w przyszłość.

– W marcu 2025 r. opinie przedsiębiorców prowadzących działalność w handlu detalicznym poprawiły się w porównaniu z lutym br. w większości województw. Najbardziej widoczne było to w województwie łódzkim (wzrost wartości wskaźnika R-BCI o 7,4 pkt). Pogorszenie nastrojów gospodarczych zaobserwowano jedynie w województwie podkarpackim (spadek R-BCI o 2,0 pkt) i pomorskim (spadek wartości wskaźnika o 1,1 pkt) – można przeczytać w „Koniunktura gospodarcza. Raport wojewódzki 2025” opracowanym przez GUS.

Również w ujęciu rocznym przedstawiciele handlu detalicznego w 8 regionach nieco lepiej oceniają koniunkturę w porównaniu do marca 2024 roku. Największy wzrost wartości wskaźnika R-BCI odnotowano w woj. opolskim, zachodniopomorskim i podlaskim.

Tylko w trzech województwach koniunktura w handlu detalicznym oceniana pozytywnie

Chociaż nastroje w branży nieco się poprawiły, to jednak daleko im do optymizmu. Jak podaje GUS, w większości województw w kraju negatywne oceny koniunktury w handlu detaliczny nadal przeważały nad pozytywnymi. Optymistycznie w przyszłość branży patrzą przedsiębiorcy z woj. wielkopolskiego, łódzkiego i zachodniopomorskiego.

Natomiast najbardziej negatywnie koniunkturę w handlu detalicznym oceniają podmioty z województwa: 

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 79% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.04.2025 / 14:29
StoryEditor
Patrycja Sienkiewicz-Nowak, E.Leclerc Polska: Dzięki aplikacjom gazetki przeżywają renesans [RETAIL TRENDS]
Patrycja Sienkiewicz-Nowak, dyrektor ds. handlu i współpracy międzynarodowej, E.Leclerc Polska (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Patrycja Sienkiewicz-Nowak z E.Leclerc Polska ujawniła na kongresie Retail Trends profity dla sieci z aplikacji dla klientów. A tych jest całkiem sporo - zarówno dla konsumentów, jak i dla samej sieci.

Patrycja Sienkiewicz-Nowak, dyrektor ds. handlu i współpracy międzynarodowej, E.Leclerc Polska, wzięła udział w debacie pt. “Strategie asortymentowe. Konsumenci i technologie kr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2025 01:49