Rynek internetowych sklepów spożywczych rozwijał się w Polsce bardzo powoli, jednak globalne rozprzestrzenianie się wirusa Covid19 zmieniło zasady gry. Konsumenci nauczyli się kupować żywność przez internet, napędzając rosnące zapotrzebowanie na usługi online w Polsce. Wszystkie dane wskazują, że ten wzrost będzie się utrzymywać i nastąpiła fundamentalna zmiana w zachowaniu konsumentów.
- Według niemieckiego portalu Statista do 2021 r. światowy rynek e-commerce będzie wynosił 4,9 biliona dolarów rocznie. Według analizy przeprowadzonej przez DigitalCommerce 360 w latach 2016-2019 sprzedaż online na całym świecie rosła średnio o 20 proc. rocznie, jednocześnie sprzedaż detaliczna offline wzrosła jedynie o 3,5 proc. rocznie. Jeśli ten trend się utrzyma, to do 2036 roku światowy rynek e-commerce przekroczy wielkość tradycyjnego handlu detalicznego, dlatego nasze partnerstwo z Naveo jest tak ważne w kontekście potencjalnych przyszłych projektów - mówi Mariusz Koczor, CEO Strategix CFT.
Partnerstwo Naveo i Strategix zapewni polskim sprzedawcom artykułów spożywczych platformę specjalnie zaprojektowaną dla zakupów online wraz z lokalnymi usługami wsparcia w zakresie wdrażania i utrzymania. Jak zapewniają obie firmy, to partnerstwo pozwoli polskim sieciom handlowym w ciągu zaledwie kilku tygodni wdrożyć platformę iż zapewnić klientom spersonalizowane doświadczenia zakupowe.
Współpraca z Naveo Commerce pozwala Strategix wejść do wymagającego segmentu spożywczych e-zakupów dzięki kompleksowej platformie.
Strategix planuje również rozszerzyć działalność na inne docelowe rynki, zakładając pomyślną współpracę z polskimi sieciami handlowymi.
Platforma jest testowana przez obecne na rynku detalicznym sieci spożywcze, takie jak Co-op UK i fińska S-Group. Obecnie co miesiąc za pośrednictwem platformy składanych jest ponad ćwierć miliona zamówień na artykuły spożywcze.
Komentarze (0)
Zostaw swoje komentarze