05.01.2016 / 16:41
StoryEditor

Media Markt notuje wzrost sprzedaży

Sprzedaż spółki Media-Saturn, do której należą w Polsce sieci sklepów Media Markt i Saturn wzrosła z 976 mln euro do 1,091 mld zł w roku finansowym 2014/15.

Obecnie spółka specjalizująca się w sprzedaży elektroniki użytkowej zarządza siecią 79 placówek pod szyldami Media Markt i Saturn. W ciągu ostatniego roku firma uruchomiła 8 pun...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 59% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.01.2025 / 01:38
StoryEditor
Co wywołuje największą irytację wśród klientów sklepów? Mamy najnowsze badanie na ten temat
(fot. Paweł Jachowski/wiadomoscihandlowe.pl)

Poziom satysfakcji klientów sklepów spada, a niedostępność personelu oraz problemy z korzystaniem z kas samoobsługowych i dostępnością produktów na półkach sklepowych to tylko niektóre tematy, które irytują i frustrują kupujących. Sieci handlowe muszą mocniej pochylić się nad tymi wyzwaniami aby nie stracić klientów i sprzedaży.

Chociaż globalne wydatki konsumenckie utrzymują się na stałym poziomie, a konsumenci są zadowoleni ze swoich doświadczeń zakupowych, to w tym roku wskaźnik satysfakcji klientów ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.01.2025 / 13:33
StoryEditor
Największe sieci handlowe poparły rolników w sporze z rządem. Czego dotyczy konflikt?
Lidl akceptuje kupony rabatowe sieci Aldi

Tesco, Aldi i Lidl zdecydowanie poparły brytyjskich rolników w ich sporze z rządem dotyczącym wprowadzenia podatku od dziedziczenia farm o wartości przekraczającej jeden mln funtów. Nowa propozycja podatkowa, która ma wejść w życie w kwietniu 2026 roku, budzi kontrowersje i może poważnie wpłynąć na sektor rolniczy.

Największa brytyjska sieć supermarketów, Tesco, ostrzegła, że zmiany podatkowe mogą zagrozić przyszłemu bezpieczeństwu żywnościowemu Wielkiej Brytanii. – Będziemy wspierać apele...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. styczeń 2025 05:02