17.03.2017 / 10:10
StoryEditor

McDonald‘s chce powrócić na ścieżkę wzrostu

(Pixabay CC0)
McDonald‘s przyznaje, że od 2012 r. stracił miliony klientów na rzecz firm specjalizujących się w żywości na wynos, sklepów convenience oraz supermarketów, które także rozwijają ofertę food-to-go. Zdaniem analityków RetailAnalysis amerykański gigant ma trzy pomysły, jak odzyskać straconych klientów, utrzymać lojalność stałych bywalców i przyciągnąć nowych konsumentów.

Rynek QSR (Quick Servis Restaurants – restauracje szybkiej obsługi) odczuwa silną presję ze strony małych placówek gastronomicznych oferujących żywność na wynos, ale także ze st...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.12.2024 / 14:52
StoryEditor
KRADZIEŻE W SKLEPACH. Eksperci wskazują jak poradzić sobie z plagą złodziejstwa w handlu detalicznym
”Kradzieże w sklepach dotyczą wszystkich”. Jak je powstrzymać? (fot. Shutterstock)

Kradzieże w sklepach to problem o wielowymiarowym wpływie na społeczeństwo i gospodarkę - wynika z badań naukowców Szkoły Głównej Handlowej (SGH). Choć według policyjnych statystyk liczba przestępstw spadła w 2024 roku w porównaniu z 2023, to ogólny trend w ostatnich latach wskazuje na wzrost tego procederu. Naukowcy i eksperci w trakcie wydarzenia "Przełamując tabu kradzieży", wskazali, jak ograniczać to zjawisko oraz kto tak naprawdę płaci za skradziony towar.

Wyniki badań prowadzonych przez naukowców SGH ujawniają, że skala problemu może być znacznie większa niż pokazują to oficjalne dane, gdyż wiele kradzieży pozostaje niezgłoszo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.12.2024 / 12:34
StoryEditor
Carrefour uruchomi stacje ładowania przy sklepach w całym kraju. Kto będzie partnerem strategicznym?
Pierwszą stację ładowania pojazdów elektrycznych Carrefour uruchomił w Warszawie (fot. mat. prasowe)

Carrefour Polska uruchomił - wspólnie z firmą Eleport - pierwszą stację ładowania pojazdów elektrycznych. Plany firmy zakładają otwarcie ponad 70 takich stacji przy sklepach Carrefoura w całej Polsce.

Pierwszą lokalizacją, w której stanęła stacja ładowania e-samochodów, jest sklep Carrefoura w Warszawie przy ul. Światowida. Od 5 do 18 grudnia klienci będą mogli w tym m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. grudzień 2024 18:18