24.02.2016 / 10:33
StoryEditor

Lidl sięga po portugalskie wina

Wózki sklepowe w sklepach Lidl Polska (fot. Wikimedia Commons/Onderwijsgek, na licencji CC BY-SA 3.0)
Lidl planuje sprzedać w tym roku 8 milionów butelek portugalskiego wina w 14 krajach, w których posiada sklepy.

Około 85 proc. z tego butelkowanych będzie dla niemieckiej sieci na wyłączność. Już dziś w 241 dyskontach w Portugalii dostępna jest cała paleta markowych win różnych gatunków. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 50% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.03.2025 / 12:06
StoryEditor
Carrefour ma kontrakt z operatorem logistycznym na obsługę dostaw do polskich sklepów sieci
Hipermarket Carrefour (fot. canon_photographer/Shutterstock)

Sieć Carrefour Polska przedłużyła o trzy lata umowy z operatorem logistyki kontraktowej, firmą ID Logistics. Nowe kontrakty obejmują kompleksową obsługę trzech centrów dystrybucji, które odpowiadają za zaopatrzenie sklepów marki w Polsce.

Sieć handlowa Carrefour Polska przedłużyła o kolejne trzy lata umowy z operatorem logistycznym ID Logistics, powierzając mu dalszą obsługę swoich dostaw na terenie kraju....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.03.2025 / 09:00
StoryEditor
Top 10 tygodnia: wzrost sprzedaży detalicznej, Tak-Tu, najtańsza sieć handlowa, spadek popularności dyskontów, sprzedaż właściciela Pyszne.pl
Najważniejsze wydarzenia w branży handlowej (fot. Shutterstock, materiały prasowe, wiadomoscihandlowe.pl)

Mijający tydzień przyniósł wiadomości o wzroście sprzedaży detalicznej. Z danych YouGov dowiedzieliśmy się również czy siecią handlową, która wygrywa wojnę cenową jest Biedronka, Lidl, czy Dino. Z kolei z danych koszyka ASM SFA poznaliśmy najtańszego detalistę w Polsce. A Proxi.cloud podało informacje, który kanał sprzedażowy cieszy się największą popularnością. Prześledziliśmy również powiązania nowej sieci hard dyskontów Tak-Tu, która pojawiła się w kraju oraz z powodu rocznicy wybuchu pełnoskalowego konfliktu w Ukrainie porozmawialiśmy z Maciejem Hermanem, dyrektore zarządzającym firmy Wedel.

1. "Ale urwał!" Styczniowa sprzedaż detaliczna powyżej oczekiwań. Które kategorie zanotowały wzrosty?

Styczniowe dane GUS zaskoczyły ekonomistów. Sprzedaż detaliczna w c...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. marzec 2025 21:54