07.10.2019 / 11:10
StoryEditor

Kto zaczekał z kupnem wyprawki szkolnej, mógł zaoszczędzić nawet 245 zł

(fot. Pixabay/CC0)
Aż 245 zł mogły sięgnąć oszczędności polskiej rodziny, gdyby zaczekała ona z kupnem wyprawki szkolnej dla dzieci - wynika z analiz Deloitte przeprowadzonych wspólnie z firmą Dealavo. We wrześniu potaniały bowiem artykuły szkolne i podręczniki, choć warto zauważyć, że przy okazji zdrożała odzież.

Wyniki badania powstały po analizie ofert 550 sklepów internetowych. Wskazane możliwe oszczędności, czyli 245 zł, wyliczono w oparciu o dane, ile polska rodzina planowała wydać ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.01.2025 / 12:16
StoryEditor
Rusza rewitalizacja Hali Targowej w Gdańsku. Kupcy Dominikańscy wreszcie sfinalizowali sprzedaż obiektu
Tak ma się prezentować główna, gastronomiczna cześć Hali Targowej Gdańsku po rewitalizacji obiektu, która ma kosztować spółkę Apsys 141 mln zł (fot. materiały prasowe)

Grupa Apsys podpisała finalną umowę kupna Hali Targowej w Gdańsku od Kupców Dominikańskich. Przekazanie nieruchomości nastąpiło 2 stycznia. Nowy inwestor rozpoczyna proces rewitalizacji obiektu. Ile będzie ona kosztowała i czym się zakończy?

Rewitalizacja Hali Targowej w Gdańsku ma potrwać półtora roku i kosztować 141 mln zł. Po jej zakończeniu obiekt stanie się centrum gastronomicznym z bogatą ofertą kultur...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.01.2025 / 08:37
StoryEditor
Czy hasło reklamowe Biedronki uderzające w Lidla wprowadzało w błąd? Skarga na dyskontową sieć została oddalona
Plakat i paragony z hasłem ”Od 2002 roku Biedronka tańsza niż Lidl” (fot. wiadomoscihandlowe.pl/MG)

Komisja Etyki Reklamy oddaliła skargę na hasło umieszczane wiele miesięcy temu na paragonach wydawanych w sklepach sieci Biedronka. Chodziło o słowa, zgodnie z którymi Biedronka jest "najtańsza od 2002 roku" oraz jest "tańsza niż Lidl". Jakie argumenty zadecydowały?

Podkreślmy, że skarga jaka wpłynęła do Komisji Etyki Reklamy to zupełnie inna sprawa od tej, którą zajmuje się sąd. Przypomnijmy, że Lidl pozwał właściciela Biedro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. styczeń 2025 06:21