09.12.2024 / 11:36
StoryEditor

Krakowski Kredens otwiera sklep internetowy. A kiedy ruszy pierwszy sklep stacjonarny?

Paulina Vieuxmaire, Dyrektor Generalny marki Krakowski Kredens

Marka Krakowski Kredens, która kilka tygodni temu zapowiedziała mocny powrót na rynek uruchomiła właśnie nowy sklep internetowy, który będzie działał pod adresem krakowskikredens.pl. Operator chce uruchamiać także placówki fizyczne. Jakie produkty będzie można znaleźć w ofercie online?

Krakowski Kredens chce zdobywać klientów kupujących online nie tylko ofertą produktową, ale także  nowymi rozwiązaniami i usługami. Firma oferuje m.in. ekspresową wysyłkę - zamó...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.03.2025 / 10:55
StoryEditor
Cła wprowadzone przez Donalda Trumpa uderzają rykoszetem w amerykańskie firmy. Koncerny takie jak PepsiCo przyznają, że mają problem
Polityka celna Donalda Trumpa uderza rykoszetem w amerykański firmy (fot. Shutterstock)

Firmy produkujące żywność, napoje artykuły gospodarstwa domowego i środki higieny osobistej, zrzeszone w Consumer Brands Association, chcą skłonić administrację Donalda Trumpa do rozmów na temat zwolnienia niektórych importowanych surowców z ceł. Przestrzegają, że bez tych zwolnień mogą być zmuszone przerzucić wzrost kosztów na konsumentów.

Znane amerykańskie firmy produkujące żywność, takie jak PepsiCo, Conagra i J.M. Smucker wnioskują, aby Donald Trump zwolnił z ceł niektóre surowce, które pochodzą z importu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.03.2025 / 08:00
StoryEditor
Kryzys demograficzny - co tak naprawdę oznacza dla handlu? Mamy komentarz eksperta
Do 2100 roku Polska będzie miała o połowę mniej mieszkańców, a w 2050 roku połowa mieszkańców kraju będzie miała powyżej 50 lat. (fot. mat.pras.)

Od pewnego czasu w handlu widać dwa ciekawe trendy, które znajdują się na kursie kolizyjnym. Z jednej strony rozwija się na wielu płaszczyznach, a jednocześnie boleśnie odczuwa skutki kryzysu demograficznego. Co go czeka?

Handel rozwija się dynamicznie w Polsce, profesjonalizuje, cyfryzuje. W ciągu ostatnich 10 lat liczba dyskontów spożywczych wzrosła dwukrotnie, liczba supermarketów trzyk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. marzec 2025 10:58