13.03.2020 / 15:03
StoryEditor

Koronawirus i zakupy: InPost przyspiesza start weekendowych dostaw do Paczkomatów

(fot.wiadomoscihandlowe.pl)
InPost z uwagi na rosnące zapotrzebowanie na usługi paczkomatowe w związku z pandemią przyspiesza start nowej usługi „Paczka w Weekend” umożliwiającej dostawy do Paczkomatów także w soboty i niedziele, na zasadzie podobnej jak w każdy inny dzień tygodnia.

Z uwagi na koronawirus, od 12 marca przez najbliższe trzy weekendy (do 29 marca) klienci, którym zależy na pilnym nadaniu lub dostawie paczki, będą mieli możliwość skorzystania ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.08.2024 / 14:33
StoryEditor
Piekarnie Luca weszły do Polski. Zobacz jak wyglądają
Piekarnia Luca przy ul. Waryńskiego w Warszawie
Piekarnia Luca przy ul. Waryńskiego w Warszawiefot. Michał Kokoszkiewicz
Piekarnia Luca przy ul. Waryńskiego w Warszawie
Piekarnia Luca przy ul. Waryńskiego w Warszawiefot. Michał Kokoszkiewicz
Piekarnia Luca przy ul. Waryńskiego w Warszawie
Piekarnia Luca przy ul. Waryńskiego w Warszawiefot. Michał Kokoszkiewicz
Piekarnia Luca przy ul. Waryńskiego w Warszawie
Piekarnia Luca przy ul. Waryńskiego w Warszawiefot. Michał Kokoszkiewicz
Piekarnia Luca przy ul. Waryńskiego w Warszawie
Piekarnia Luca przy ul. Waryńskiego w Warszawie
Piekarnia Luca przy ul. Waryńskiego w Warszawie
Piekarnia Luca przy ul. Waryńskiego w Warszawie

Rumuńska sieć piekarni Luca uruchomiła w Warszawie swoje trzy pierwsze lokale. Czym chcą przyciągnąć kupujących? Odwiedziliśmy jeden ze sklepów.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze NAN% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.08.2024 / 16:35
StoryEditor
Poczta Polska wymyśli na nowo placówkę pocztową i zmieni w handlowo-usługową! Zobacz jak wygląda strategia transformacji całej grupy

Poczta Polska ogłosiła plan transformacji, który ma przekształcić firmę w nowoczesne przedsiębiorstwo kuriersko-detaliczno-finansowo-cyfrowe. Zmiany obejmą kluczowe obszary działalności, w tym modernizację IT, logistyki oraz sieci sprzedaży, a także dostosowanie do zmieniających się warunków rynkowych.

Nowa strategia ma przeprowadzić Pocztę Polską od niedostosowanej do potrzeb rynku i konsumenta firmy "listowo-przekazowej" do nowoczesnego przedsiębiorstwa kur...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. sierpień 2024 19:17