11.12.2017 / 15:19
StoryEditor

Kolejna sieć handlowa wprowadza do aplikacji mobilnej funkcję rozpoznawania mowy

Aplikacja mobilna Coop Sverige wykorzystuje funkcję rozpoznawania mowy do robienia listy zakupów (Źródło: coop.se)
Systemy rozpoznawania mowy przebojem wchodzą do handlu. Szwedzki detalista Coop Sverige dodał do swojej aplikacji mobilnej nową funkcję – lista zakupów może być obecnie zarządzana za pomocą poleceń głosowych. Wystarczy włączyć listę zakupów i podyktować do telefonu jakie produkty i w jakich ilościach chcemy kupić – informuje LZ Retailytics.

W miarę jak technologia rozpoznawania mowy jest udoskonalana, podobne aplikacje będą się upowszechniać – ten trend wydaje się oczywisty. Wygoda rozwiązania pozwalającego zestawi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.02.2025 / 12:21
StoryEditor
Rafał Brzoska jak Elon Musk wesprze rząd w deregulacji gospodarki. Donald Tusk mówi Żabką, chce uwolnić czas i zasoby przedsiębiorców

Premier Donald Tusk ogłosił w poniedziałek nowy program gospodarczy, w którym zaproponował zwiększenie inwestycji publicznych, w tym w energetykę, nowe technologie i infrastrukturę. Zapowiedział też nacisk na deregulację i zaapelował do siedzącego na sali Rafała Brzoski, aby pomógł mu, przygotowując odpowiednie rekomendacje biznesowe.

Tusk mówił o głównych filarach programu gospodarczego do Polski. Skupić ma się on na inwestycjach w naukę, energetykę odnawialną, nowe technologie, infrastrukturę, rynek kapitał...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.02.2025 / 10:48
StoryEditor
Co wolą Polacy: pączka czy drożdżówkę? Nowe badanie PMR z okazji nadchodzącego tłustego czwartku
Na zdj. tłusty czwartek w Lidlu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

W badaniu przeprowadzonym w styczniu br. przez PMR Market Experts zapytano, co wybierają Polacy: pączka czy drożdżówkę. Jeden z tych produktów uzyskał zaledwie 3 punkty procentowe więcej wskazań od drugiego.

Na pierwszym miejscu w badaniu PMR Market Experts uplasował się pączek, wybrany przez 45 proc. respondentów. Drożdżówkę wskazało 42 proc. badanych, a 13 proc. osób zaznaczyło od...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 12:13