20.01.2013 / 15:16
StoryEditor

Czy przejęcie Reala przez Auchan zmieni rynek?

Jeżeli Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów nie wyrazi sprzeciwu, to jeszcze w tym roku francuski Auchan sfinalizuje przejęcie 54 „polskich” hipermarketów Real, należących do niemieckiej Grupy Metro. Tak wielka transakcja, opiewająca na 1,1 mld euro i dotycząca aż czterech rynków – polskiego, rosyjskiego, rumuńskiego oraz ukraińskiego – raczej już się nie powtórzy.

O sprzedaży Reala mówiło się od ładnych kilku lat. Jedna z największych sieci hipermarketów z trudem radziła sobie na naszym rynku. Prezesi polskiego oddziału zmieniali się dość...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.06.2024 / 14:46
StoryEditor
Retail Trends 2024. Franczyzowy boom! Na ile systemy franczyzowe w handlu detalicznym mogą wpłynąć na rozwój sektora i polskiej gospodarki?
dr Marta Ziółkowska, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie (fot. archiwum MZ)
Podczas tegorocznej edycji kongresu Retail Trends 2024 dr Marta Ziółkowska, Katedra Zrównoważonego Biznesu, Instytut Zarządzania, SGH, przedstawiła prezentację pt. "Franczyzowy boom! Na ile systemy franczyzowe w handlu detalicznym mogą wpłynąć na rozwój sektora i polskiej gospodarki?"

Jednym z wielu ważnych wydarzeń kongresu Retail Trends 2024 była prezentacja "Franczyzowy boom! Na ile systemy franczyzowe w handlu detalicznym mogą wpłynąć na rozwój sektora...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.06.2024 / 19:28
StoryEditor
Zmiany w strukturze zarządczej Lidla. Sieć ogranicza liczbę dyrektorów krajowych. Co jeszcze się zmienia?
Lidl chce jeszcze mocniej skupić się na kliencie, dlatego tworzy w swoich strukturach specjalny dział dedykowany jego obsłudze (fot. Shutterstock)
Od 1 lipca br. w międzynarodowych strukturach sieci Lidl będzie funkcjonował dział obsługi klienta, którego w nich dotąd nie było – informuje portal lebensmittelpraxis.de. Na tym zmiany się nie kończą. W Lidlu nie będzie już dwóch dyrektorów krajowych, ale jeden. Czy zostanie nim Polak Maksymilian Braniecki?

Utworzenie działu obsługi klienta ma pozwolić Lidlowi skoncentrować się na podstawowych procesach, czyli zakupie towarów, ich transporcie oraz sprzedaży.

Uzasadnia...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. lipiec 2024 14:19