07.01.2019 / 10:05
StoryEditor

Izba Gospodarki Elektronicznej tworzy nową grupę dedykowaną branży retail

Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej (fot. Izba Gospodarki Elektronicznej, za: YouTube)
Izba Gospodarki Elektronicznej, zrzeszająca ponad 200 firm działających w branży e-commerce lub z nią współpracujących, zamierza wyodrębnić w swoich strukturach nową grupę dedykowaną przedstawicielom branży retail poszerzającym biznes o handel internetowy. Pierwsze, inauguracyjne spotkanie Retailers Group odbędzie się 23 stycznia br.

- Pomysł na powstanie takiej grupy jest spójny ze strategią i działaniami Izby Gospodarki Elektronicznej. Do grona e-Izba Retailers Group zapraszamy przedstawicieli zarządów. W ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.02.2025 / 13:01
StoryEditor
MarketVita rozpoczęło zaskakującą współpracę z Auchan. Na czym polega partnerstwo?
Liczba sklepów MarketVita wynosi już 148. Sieć sięga po nieszablonowe rozwiązania (fot. MarketVita)

MarketVita to franczyzowa sieć z południowo-wschodniej Polski, która buduje swoją pozycję. Jedną z jej przewag jest podjęcie współpracy z siecią Auchan. Wiemy, na czym ona polega.

Na stronie sieci MarketVita pojawiła się taka informacja: MarketVita jest partnerem Auchan. Zapytaliśmy więc Auchan Polska co konkretnie oznacza ta współpraca. Dostaliśmy dość z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.02.2025 / 14:50
StoryEditor
Aktywność deweloperów powierzchni handlowych najwyższa od dekady! Rynek przechodzi znaczącą transformację
Tak jak zmieniają się potrzeby klientów, tak zmienia się też rynek handlowy i związane z nim inwestycje (fot. BNP Paribas Real Estate Poland)

W 2024 roku rynek handlowy w Polsce osiągnął rekordową dynamikę, notując najlepszy wynik od 2015 roku. Wpływa na to mocna pozycja zmieniających się parków handlowych.

Raport „At a Glance. Rynek nowoczesnego handlu w Polsce” za IV kwartał 2024 roku od BNP Paribas Real Estate Poland wskazuje także rosnącą rolę rynku dóbr luksusowych, a tak...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 12:23