03.01.2018 / 08:10
StoryEditor

Internetowi potentaci stawiają na sklepy stacjonarne

Wejście do kwatery głównej Amazona (fot. Flickr.com/photos/scobleizer/ (CC BY 2.0))
Firma Alphabet, właściciel koncernu Google, zamierza uruchamiać placówki stacjonarne w Indiach. Podobne projekty działają od lat na zasadach "pop-up stores" w USA. To nie jedyny taki pomysł na rynku - pisze Rzeczpospolita.

Amazon w 2017 roku poinformował o chęci kupna sieci marketów Whole Foods. Ponadto w Wielkiej Brytanii testowane są sklepy samoobsługowe należące do giganta. 

Z kolei chiń...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 68% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.02.2025 / 08:18
StoryEditor
Co boli łańcuch dostaw? Głównym problemem są ludzie, a raczej ich brak
Pracownica firmy GXO (fot. Dave Green Greenimaging.co.uk)

Z badania przeprowadzonego przez Descartes Systems Group wynika, że 76 proc. organizacji w branży logistycznej doświadcza znaczących niedoborów kadrowych. Co więcej, 37 proc. liderów biorących udział w tym badaniu określa te braki jako poważne lub ekstremalne.

Zdaniem ekspertów pokazuje to, że problem ten nie jest jedynie chwilowym utrudnieniem, ale realnym zagrożeniem dla stabilności operacyjnej wielu firm. W szczególności dotyczy to...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.03.2025 / 13:35
StoryEditor
W Makro Polska za ponad 85 proc. sprzedaży marki własnej odpowiada gastronomia. Łączne obroty private label przekroczyły 1,4 mld zł
Gastronomia odpowiada za ponad 85 proc. sprzedaży marki własnej Makro Polska (fot. Andrzej Chomczyk, mat. prasowe)

Makro Polska osiągnęło w minionym roku obrotowym rekordowy pułap udziału marki własnej w całkowitej sprzedaży – blisko 23 punkty procentowe, co oznacza wzrost o ponad 1,5 p.proc. rok do roku – chwali się Sławomir Leszczyński, członek zarządu i dyrektor pionu handlowego w Makro Polska.

– Naprawdę się tego nie spodziewaliśmy, wiedząc, że w poprzednich latach udział rósł stosunkowo szybko i w niektórych kategoriach sprzedaży naszych produktów osiąga maksymalne m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. marzec 2025 18:22